Mijn skoda RS eerste Skoda

Noord26

Forumguru
Hier nog even een avond piccie van de lichtopbrengst van de projectors.
a3ana5y6.jpg

Ligt het aan mij of lijkt links wel iets hoger te staan als rechts? Het zou net andersom moeten zijn?

Kippie-style

Forumguru
Weer een kleine update hier.
Gisteren voor de APK geweest en paar kleine puntjes.
-2 winterbanden zaten verkeerd mijn fout :eek:
-grootlicht werkte niet naar behoren en controle lampje werkte niet
-achteruitrijlampen te wit blauwig led

Allemaal niet zo spannend behalve grootlicht indicatie.
Dat was wel ff ellende aangezien het een ledje op een printplaat is.
Op korte termijn kon ik niks regelen om tellerbak reparatie uit te voeren.
Dus de crew bea broek aangedaan en toch maar es wat gaan verzinnen.
Tellerbak los gehaald alleen was niet zon fan van de naalden demonteren uiteindelijk die van de temp gedemonteerd en een LED achter de plaat gedaan en de draad getrokken na de aansturing.
a7uhupyq.jpg

qubupybe.jpg

atapyver.jpg

8ugu8ype.jpg

Dus hij is daarmee goedgekeurd en nu maar kijken hoe de tellerbak gerepareerd kan worden.

Wat betreft lichtbeeld was niks mis mee ondanks dat ik dacht dat dat een engelse was dus scheelt weer de lamp opstaken.

Gr wesley

Kippie-style

Forumguru
Vandaag weer een drukke dag eerst nieuwe voorrruit laten plaatsen zat een barst in en hoop ruitenwisser krassen.
Daarna doorgereden naar van andel voor een verse accu aangezien hij moeilijk start elke morgen en opladen niet hielp.

En net de bestelling uit Tsjechië via @ Visitor538 binnengekregen.
Helemaal blij super tof dat hij het voor mij wilde bestellen.
Hier het resultaat.
zyzenypy.jpg

y6ysa5a7.jpg

yhu5epam.jpg

ugabyha8.jpg

Gr Wesley

ventovice

Senior Member
Die nieuwe knippers staan er mooi bij; dezelfde stijl als de koplampen!
wel jammer is nu dat de witte randen/'lassen' ervan zo opvallen t.o.v. de donkere omgeving...
mss is het een idee om de niet-zichtbare kanten van de units zwart te maken?

Ik vind verder dat jij erg handig bent, dùrft, lekker je eigen ding doet en verder goed bezig bent, Kippie! :thumbsup:

Kippie-style

Forumguru
Die nieuwe knippers staan er mooi bij; dezelfde stijl als de koplampen!
wel jammer is nu dat de witte randen/'lassen' ervan zo opvallen t.o.v. de donkere omgeving...
mss is het een idee om de niet-zichtbare kanten van de units zwart te maken?

Ik vind verder dat jij erg handig bent, dùrft, lekker je eigen ding doet en verder goed bezig bent, Kippie! :thumbsup:

Je bedoelt de randen? In het echt valt het best mee ik stoor me er niet aan, en zo wel zit het aan de binnenkant dus kan ik er toch niet bij.ja losmaken maar dan zit ik weer met het mooi dichtmaken probleem :-)

Dank je vaak is gewoon doen en het lukt of niet daar word je aardig handig van :-)

Dingen die nu nog op me verlanglijstje staan zijn
-ramen rondom laten tinten
-chippen van de auto bij tvs
-op zoek na nieuwe velgen aangezien de 19" de deur uit gaan.

Gr wesley

Kippie-style

Forumguru
Chip op maat is mss interessanter als je ook hardwarematige aanpassingen doet?

Klopt maar daar zit ik nog over te twijfelen wil niet teveel gaan doe het blijft een dagelijkse auto die aardig km maakt.met een andere uitlaat maak ik grootste sprong.

Joske

Forumguru
Dan zou ik nu voor een chip gaan, ben je het dan gewoon kan je nog steeds een racekat installeren ;)

CDK

Forumguru
Ik zou eerst beslissen of ik iets aan het uitlaat systeem zou veranderen, indien nee, dan een gewone chip, indien ja, dan een maatschip met afstelling op de bank

Joske

Forumguru
De totale investering is natuurlijk wel ineens wat meer é. Mijn voorkeur zou ook naar die van Corné gaan maar is toch dure aangelegenheid.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Op maat gemaakte chip zou ik voor gaan. Racekat is leuk, maar dan zal je hoogstwaarschijnlijk elk jaar met de apk de boel weer origineel moeten maken ivm het co2 meten.

Kippie-style

Forumguru
Op maat gemaakte chip zou ik voor gaan. Racekat is leuk, maar dan zal je hoogstwaarschijnlijk elk jaar met de apk de boel weer origineel moeten maken ivm het co2 meten.

Jah daar zit ik dus mee ik wil niet elk jaar voor de APK de boel om moeten gooien.
Heb antera al gevraagd die heeft volgens mij een uitlaat die wel door de keuring komt.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan