Mini LED projectje

Kippie-style

Forumguru
Hier ook alles led achter rode knippers zij oranje voor oranje. Alleen even nieuwe achter/rem licht lampen besteld remmen was moeilijk te zien dus de cree versie besteld.

Jee13

Forumguru
omdat in de achterunit lampje enigzins zichtbaar is, lijkt mij dit de mooiste versie

bay15d-drv-vervanging2_2_1.jpg

https://www.xenonlamp.nl/30w-canbus...5S9zz-uMpRpS2DY0JbBCnk2Cs16w15wDBwaAiDO8P8HAQ

Laatst bewerkt:

Rob

Forumguru
Hier ook alles led achter rode knippers zij oranje voor oranje. Alleen even nieuwe achter/rem licht lampen besteld remmen was moeilijk te zien dus de cree versie besteld.
Rode knippers achter? Heb je daar een filmpje van? Benieuwd hoe dat er uitziet

Rob

Forumguru
graag video in actie :D ;) ;)

Video... Iemand tips? Ik kan alleen foto's toevoegen... :banghead:
In ieder geval: de lichtsterkte in de garage is gelijk aan de standaard gloeilampen.
Net even buiten geweest met de auto en de lichtsterkte in daglicht viel me echter wat tegen. Ik zal dat ook asap op video zetten...Zodra ik weet hoe:D

Rob

Forumguru
TADAAA!! Excuus voor de beroerde kwaliteit..

In ieder geval: de lichtsterkte van de LED's is binnen in de garage gelijk aan de standaard gloeilampen. Op de video's is 1 kant led, andere kant gloeilamp.

Net even buiten geweest met de auto en de lichtsterkte in daglicht viel me echter wat tegen. Ik zal dat ook asap op video zetten...

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
@Octavia 1.2TSI DSG

even je opties beheren van je video in je YT account en privé uitschakelen, zet hem op verborgen en deel de link hier. Op die manier kan een willekeurige youtuber je filmpje niet zien (aangezien die de URL niet heeft)

Bovenaan Onderaan