Ik zie niets van icoontjes in die trend staan... geen smartlink, geen mirrorlink, laat staan Android Auto :/Ik denk dat jij smartlink hebt. Daar staat mirrorlink en Android auto
Ik zie niets van icoontjes in die trend staan... geen smartlink, geen mirrorlink, laat staan Android Auto :/Ik denk dat jij smartlink hebt. Daar staat mirrorlink en Android auto
Ik zie niets van icoontjes in die trend staan... geen smartlink, geen mirrorlink, laat staan Android Auto :/
Nope, helemaal niets!Dus als jij op 'menu' drukt en dan aan de rechter knop draait kom je geen smartlink tegen?
Gisteren mijn Skoda (eindelijk, jeeeee!!!!) opgehaald. Nu krijg ik zowel mirrorlink, als android auto niet aan de praat. Android auto geeft na installeren "incompatible phone" in beeld, ondanks dat ik Android 5.0 heb. Iemand ideeën?![]()
Weet je zeker dat smartlink bij je geactiveerd wordt?Ik vind het geen stijl hoor, voor de mensen die nu met Mirrorlink zitten opgescheept. Een technologisch doodgeboren kindje, bij voorbaat kansloos concept om meerdere redenen. Het heeft nooit fatsoenlijk gewerkt (ook niet op andere niet-skoda auto's) en dat zal waarschijnlijk ook niet gaan gebeuren in de toekomst. Heel, heel dom en klantonvriendelijk dat ze ermee in zee zijn gegaan.
Gelukkig heb ik ook smartlink, dat is veelbelovend en in elk geval beter dan Mirrorlink.
Zie: http://compatibilitylist.skoda-auto.comWeet iemand of de Bolero compatibel is met de Nokia 830?
Weet iemand of de Bolero compatibel is met de Nokia 830?
Weet iemand of de Bolero compatibel is met de Nokia 830?
Alleen Android?
Welke smartphone zou je dan adviseren?
Is navigatie dan mogelijk via de Sony Z3 compact?
Of is er een beter alternatief?
Dank,
Ik lees net hierboven echter dat het systeem wel werkt met de S5 van Samsung!!!