Mirrorlink op Fabia 3

rensejansen

Nieuw lid
Gisteren mijn Skoda (eindelijk, jeeeee!!!!) opgehaald. Nu krijg ik zowel mirrorlink, als android auto niet aan de praat. Android auto geeft na installeren "incompatible phone" in beeld, ondanks dat ik Android 5.0 heb. Iemand ideeën? :pieker:

servies

Forumguru
Ik vind het geen stijl hoor, voor de mensen die nu met Mirrorlink zitten opgescheept. Een technologisch doodgeboren kindje, bij voorbaat kansloos concept om meerdere redenen. Het heeft nooit fatsoenlijk gewerkt (ook niet op andere niet-skoda auto's) en dat zal waarschijnlijk ook niet gaan gebeuren in de toekomst. Heel, heel dom en klantonvriendelijk dat ze ermee in zee zijn gegaan.
Gelukkig heb ik ook smartlink, dat is veelbelovend en in elk geval beter dan Mirrorlink.
Weet je zeker dat smartlink bij je geactiveerd wordt?

Alpha

Donateur
Weet iemand of de Bolero compatibel is met de Nokia 830?

Qua Bluetooth wel ja. Je kunt er prima mee bellen en muziek afspelen. Ook foto's van je contacten kun je overzetten.

Mirrorlink kun je vergeten alleen Android is compatible.

Alleen Android?
Welke smartphone zou je dan adviseren?
Is navigatie dan mogelijk via de Sony Z3 compact?
Of is er een beter alternatief?

Alpha

Donateur
Alleen Android?
Welke smartphone zou je dan adviseren?
Is navigatie dan mogelijk via de Sony Z3 compact?
Of is er een beter alternatief?

Op dit moment heb ik geprobeerd:
Htc desire 620
Sony Z3 Compact
HTC M8

En ze werken allemaal niet. Alle Sony's sowieso niet meer na de 5.0 update van Android.

Op dit moment zou ik je een losse tomtom adviseren... Als he dus geen Amundsen hebt. Ik heb een klacht lopen bij mijn dealer en bij Skoda.

Komt er op neer dat Skoda zegt dat Mirrorlink met een update moet komen en zij er zelf niks aan kunnen doen. M.a.w. ze geven toe dat het gewoon niet werkt.

Bij mij zijn ze nu aan het onderzoeken of een MY2016 Amundsen in de MY2015 Fabia gezet kan worden.

Ridley

Forumguru
@Alpha, op de meeting stond een Fabia First Edition (geleverd in april) met een admundsen. Ingebouwd door s-point (a-point) in Amsterdam. Het moet dus mogelijk zijn.

het is de auto van @fanSkoda, wellicht eens informeren bij José.

Bovenaan Onderaan