Mirrorlink op Fabia 3

Alpha

Donateur
Resumerend;

Dus zou ik m'n (eind oktober te leveren Fabia Combi Edition met Bolero radio) een met Apple (iPhone 6 / iOS9) compatible systeem moeten hebben/krijgen?

Op papier wel. Of dat goed werkt is een tweede.

Hoor dat de nieuwe Seat Leon issues heeft met Carplay...

rensejansen

Nieuw lid
ik heb Android Auto weer eens geprobeerd na een update van Android op mijn telefoon (LG G3). Nu werkt het wel! Zowel Google maps als Spotify gaan prima. Wordt er wel af en toe nog uitgegooid (na een minuut of 10)... Misschien heeft dit te maken met het feit dat AndroidAuto nog niet officieel beschikbar is in de Benelux? Vooralsnog blij dat ik gewoon navigatie op mijn middenconsole heb....

Desmo

Actief lid
Kan het zijn dat je telefoon in een batterij spaarsysteem staat en de apps naar 10 min afsluit..

rensejansen

Nieuw lid
Probleem opgelost! Mijn telefoon haperde ook met laden kwam ik achter. Lag aan het hoesje van mijn telefoon, die zorgde ervoor dat de usb net wel/niet goed zat. Nieuw hoesje gekocht: android auto werkt prima! Zowel nav als spotify! :yeah::yeah::yeah:

Thnx voor het meedenken!!!!

Bedankt voor je reactie en positieve berichten over de werking, de link voor de omweg staat klaar(maar met alle waarschuwingsberichten ben ik nog afwachtend) voor als de officiële weg nog niet daar is bij de aflevering straks. Maar goed om te horen dat e.e.a. werkt.

rensejansen

Nieuw lid
Klopt! De edition uitvoering werkt met apple en met android 5.0 of hoger.
Offline navigatie kan met de sygic app, maar enkel via mirrorlink. En dat werkt weer met maar een paar Android telefoons....

Conlusie: android auto en apple car play werken prima, maar verbruiken wat data voor de navigatie.

Mijn keus is dus gevallen op een goeie databundel :D

Vandaag de auto bij de dealer opgehaald. Schitterende wagen, echter geen smartlink, en mirrorlink werkt niet op mijn mobiel. Onze f3 combi edition komt vanuit de showroom, dus waarschijnlijk is de bouwdatum voor mei.
Verder geen probleem, met usb, aux en Bluetooth mogelijkheden zat.
Maar ik ga er wel een mailtje op wagen, daar de skodawebsite over de edition meldt dat deze van smart
gate is voorzien

Shabba

Forumguru
Veel info...maar ik mis een gebruikers rapport van iemand met een Iphone!
Ik krijg mijn Faab komende woensdag,met smartlink. Uiteraard kan ik daarna zelf eea ontdekken..
Maar als er iemand is die deze ervaring al heeft hoor ik graag de bevindingen.
Ik zie in de appstore een Skoda MFA Pro app? iemand daar ervaring mee?
Pffff nog 3 nachtjes slapen.....

rensejansen

Nieuw lid
@Vurpurrlalla : Toch vaag. Bij mij werkt smartlink nu echt prima, ook ik heb de Edition uitvoering erop zitten. Ik ben net naar zuid duitsland geweest met de google maps aan en spotify op de skoda surround via Android Auto... Ik meen me ook te herrinneren dat smartlink er wel tussen stond op de Edition-leaflet die ik meekreeg. :lezen:

Desmo

Actief lid
Vandaag mirrorlink geprobeerd met de proefversie van sygic car navigation app en het werkt bij mij, ook Android auto werkt goed.
Heb een Sony Xperia z1compact met Android 5.0.

Bovenaan Onderaan