Ik heb de edition uitvoering met smartlink, inmiddels alles wel geprobeerd op de LG g3, maar Android auto werkt niet op de telefoon, ondanks android 5.0. Binnenkort eens proberen met een Samsung S5. Blijft een waardeloos systeem, niet gewend van Android dat software telefoon afhankelijk is.... Was net een maand te vroeg.... Vanaf juli is de wagen met Admunsen nav leverbaar...![]()
Dat is Android Auto geen Mirrorlink.
Als je auto Smartlink heeft dan zal een S5 inderdaad wel werken.
Ik had het over Mirrorlink.
Ik denk dat ik het niet begrijp. Mirrorlink is toch een systeem dat het mogelijk maakt om je navigatie (van je telefoon, bijvoorbeeld Android Auto) zichtbaar te krijgen op het venster van de Bolero?
Heb je wel de Android auto app op je telefoon gedownload?Ik heb de edition uitvoering met smartlink, inmiddels alles wel geprobeerd op de LG g3, maar Android auto werkt niet op de telefoon, ondanks android 5.0. Binnenkort eens proberen met een Samsung S5. Blijft een waardeloos systeem, niet gewend van Android dat software telefoon afhankelijk is.... Was net een maand te vroeg.... Vanaf juli is de wagen met Admunsen nav leverbaar...![]()
Jouw nieuwe Fabia heeft een smartlink optie (laten we er maar even van uit gaan dat dit gewoon geactiveerd is straks), dit is een samenvoeging van Mirrorlink, Android Auto en Apple Carplay in één menuitem.Ik begrijp 't dus nog steeds niet...
Ik wil straks (krijg de auto eind oktober) in mijn nieuwe Fabia navigatie via mijn smartphone op de Bolero terugzien en
wil daarvoor een offline applicatie (bijvoorbeeld GPS Navigation & Maps) op de smartphone zetten.
Is dit mogelijk?
Zo ja, welke smartphone kan ik daar dan het best voor kopen?
Die app kan je via een omweg wel gewoon installeren, deze link is al meerdere malen gegeven, maar hier nogmaals:Echter (en dat is een grote echter) Android Auto werkt momenteel alleen in de US, GB (en ik geloof ook Duitsland), je kunt de app dan momenteel ook niet installeren.
.