Mooi alternatief voor Nexus / Columbus

TL@

Forumguru
De laatste twee systemen zijn teveel desktop PC voor mij. Ik heb niet zo graag dat de boel crasht in de auto.
Mometeel lijkt het systeem van Zenec mij het beste.

Bakkertje

Forumguru
Even nog een vraagje over de Zenec, werkt de maxidot dan ook?
Bij de columbus krijg je daarop met pijlen te zien waar je heen moet, dat vind ik wel erg prettig..

Cyrax

Nieuw lid
Volgens mij past dit ook in de S2. De dealer in Eindhoven had er eentje (s2) staan met een Zenec systeem.
Is dit dan het nieuwe systeem of het al bestaande ?

Nieuw is ZE-NC5602 (pas leverbaar in Q2 voor de Octavia) en de oude is de ZE-MC5600 (nu op alle types leverbaar)

TRP

Nieuw lid
Twee vragen over het Nexus-navigatiesysteem:

1. Is het mogelijk om hier achteraf een USB-aansluiting op te laten monteren?

2. Kan de Nexus ook gekopieerde/gebrande navigatie-cd's draaien? De software is namelijk vrij eenvoudig op internet te downloaden. (Ik vraag dit omdat hij al moeite heeft met gewone gebrande muziek-cd's.)

Thanks! :winkie:

TL@

Forumguru
Misschien handiger zo.

Ziet er een leuk systeem uit. Waarom eigenlijk geen Zenec, daar ziet de navigatie er toch gelikter uit door iGO8.

Bijlagen

• Foto1 (Medium).jpg
    Foto1 (Medium).jpg
    62,6 KB · Weergaven: 53
  • Foto2 (Medium).jpg
    Foto2 (Medium).jpg
    78,6 KB · Weergaven: 59
  • Foto3 (Medium).jpg
    Foto3 (Medium).jpg
    74,6 KB · Weergaven: 50
  • Foto4 (Medium).jpg
    Foto4 (Medium).jpg
    72,3 KB · Weergaven: 77
  • Foto5 (Medium).jpg
    Foto5 (Medium).jpg
    55,1 KB · Weergaven: 39

911gt2

Actief lid
Misschien handiger zo.

Ziet er een leuk systeem uit. Waarom eigenlijk geen Zenec, daar ziet de navigatie er toch gelikter uit door iGO8.
Dank je...

Zenec was geen optie. Ik kreeg deze aangeboden door de bredasche autoshop. En ik geloof niet echt dat ik een keuze had :)

Nou ja ik vind het prima werken, alleen het geluid instellen heeft zoveel opties dat het bijna moeilijk is. De navigatie ziet er normaal mooier uit maar aangezien ik op mijn eigen oprit stond heb ik hem even op kaart weergave gezet, en even een ander stukje nederland opgezocht, om heren boevengilde niet op ideeën te brengen ;)

Daarnaast wilde ik na een experimenteel systeem eigenlijk gewoon een gerenomeerd merk omdat ik het beu was dat het allemaal maar half werkte

TL@

Forumguru
Kan begrijpen dat je nu gewoon iets wilde dat zeker werkte.

Het is zeker een mooi systeem met veel mogelijkheden. Toch goed dat je hem nog kon omruilen.

Bovenaan Onderaan