KaleFietsbel
Actief lid
Dat is jammer, huidige mmodel is mooier en het nieuwe VW-model is ook mooier dan het nieuwe Skoda model.
Joh, hebben de VW rijders toch nog iets dat mooier is dan Skoda
![wink2.gif ;) ;)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/wink2.gif)
Dat is jammer, huidige mmodel is mooier en het nieuwe VW-model is ook mooier dan het nieuwe Skoda model.
de opvolger van de zenec staat klaar voor q1 2009
het volkswagen model
en het skoda model
ze zien er dit keer heel anders uit tov van elkaar, vreemd....
inderdaad met tmc
ik heb nu zelf zo een Witson navigatie scherm zitten. Het kost weinig geld, kwaliteit is goed. Mooi geintegreerd.
Zenec was mij iets te duur, 1100 euro voor een navigatie.
Witson kost de helft, en is makkelijk zelf te plaatsen.
Geen RDS, dus zeker een no go voor mij...
ik heb nu zelf zo een Witson navigatie scherm zitten. Het kost weinig geld, kwaliteit is goed. Mooi geintegreerd.
Zenec was mij iets te duur, 1100 euro voor een navigatie.
Witson kost de helft, en is makkelijk zelf te plaatsen.
Geen RDS, dus zeker een no go voor mij
Zijn er al Skoda Dealers die deze Zenec zelf aanbieden inclusief montage?
Vroeger heb ik nog wel eens van die systemen gezien waar je met een harddiskslee een complete hardisk aan kon sluiten op je systeem, een beetje net als die ICE-Link. Weet iemand of er nog zo iets bestaat? En of dit werkt op de bolero/columbus? Kan je dit misschien aansluiten via de MDI poort? Een 500GB disk met muziek lijkt me helemaal perfect....
Da's precies het idee waar ik ook al een tijd mee rondloop (20gig. is gewoon veel te weinig voor mij (30gig. min 10gig. voor Europa kaart)),
helaas had ik m'n O2 reeds besteld voordat ik wist dat er een MDI aansluiting in kon komen, dus dan maar achteraf alleen vraag ik me af of er nog VAG-Com aanpassingen gemaakt moeten worden als ik achteraf die MDI inbouw.
En dan zit ik met nog een 2de vraag; kan ik überhaupt een MDI aansluiten als er reeds een DVD vrijschakeling op de Columbus aangesloten is (maw. past de stekker van de MDI in de stekker van de DVD vrijschakeling).?
Ach ja, halverwege Maart krijg ik m'n nieuwe O2 en dan kom ik er vanzelf wel achter.....