En dan die dempende zooi van je motorkap af Corné. Je mag best wel wat horen van al dat mooisIk wil er nog eens eentje in laten frommelen, een beetje meer muziek is nooit weg
Dacht dat jij eerder voor het rustige rijden was?Ik wil er nog eens eentje in laten frommelen, een beetje meer muziek is nooit weg
Heel mooi clipje vond enkel de cup-size wat tegenvallend voor de rest niks dan lof
Nou zo erg is t ook weer niet. Maar omdat het een direct ingespoten benzinemotor is hoor je altijd een soort van dieselklop in de auto. En die is nu weg. Vooral als je hem ff lekker flink op zijn staart trapt!
Ik deel deze ervaringen al sinds 1999 (1.8T), 2004 (1.8T), 2009 (1.4TSI) en nu, sinds 2013 wederom (1.4TSI)!Is mijn ervaring ook. Wij zitten nu met de caravan in Tirol. Vooral bij flink trekwerk merk je het verschil. En de temperatuur verandert er niet door. En vuil op de motorkap bakt niet aan omdat de kap koud blijft. Dealer heeft het ook gezien en daar werd niet gesproken over brandgevaar o.i.d. Blij dat ik het gedaan heb!!! En mooi dat mijn ervaring gedeeld wordt!