Hou toch op met te zeggen ik heb nooit een stinkende airco gehad, nooit mijn airco uitgezet, nooit last gehad met de airco, nooit airco onderhoud uitgevoerd, nooit problemen gehad met de airco..enz, enz.
Waar jij de dans ontspringt?
Het stinken is niet per automerk gebonden, de 1ste eigenaar kan de grootste viezerik zijn geweest, de andere auto eigenaar kan er wel mee geconfronteerd worden dat ie een stinkende airco heeft.
De perfecte auto die aan iedereen zijn noden moet voldoen! moet nog uitgevonden worden, en iedere automerk heeft zijn eigen min of plus punten.
Iedereen wil airco het lieftst automatisch want daar hoef je niet meer naar om te kijken, hoe het werkt of functioneerd zal ze worst wezen, als het er maar inzit. Maar ojee, ojee als de airco niet meer functioneerd of begint te stinken dan komen de vragen, hoe kan dat, hoe komt dat, wat kost dat?!
De gebruiker de schuld geven vind ik iets te makkelijk.
Daar komen we weer, je laat nieuwe banden op de auto zetten en binnen 6 maanden beginnen de banden zichtbare slijtage te vertonen!
Godver, de godver, de godver, terug naar de banden boer, slechte banden van a kwaliteit, terwijl de banden boer netjes heeft uitgelijnd en gebalanceerd.
Hopla een ontevreden klant die ook nog ééns pronteficaal het bedrijf te kakken zet op internet, maar zegt er wel niet bij dat ie een agressieve rijstijl erop na houdt en stoep randen mee neemt bij het parkeren.
Verdiep je in de materie waarom een airco begint te stinken! en ga niet af op uitspraken van, heb ik nog nooit gedaan, heb hem altijd op auto staan.
Ik vind het ook altijd leuk, als ik lees "heb de airco ook aan staan in de winter"...staat op "auto"?
Staat de verwarming dan ook op in de zomer in combi met de airco?
Die wat de airco aan hebben in de winter! durven dan ook nog te bellen of te informeren mijn airco doet het niet:407:
Fout van de fabrikant, ontwerper of gebruiker?
Zo kunnen we eindeloos door blijven discuciëren, waar de éen geen problemen mee heeft, geldt niet voor de andere persoon.
Het zal voor velen hard aankomen, en redeneren gewoon weg ik heb toch garantie