xplain
Forumguru
Zo dan....... ff een Combi geconfigureerd. dik 54K.....
Bedoel je dat ie flink duurder is geworden?
Dat doe je netjes met 54k, als je goed je best doet lukt 67k zelfs
@gdisselkoen heeft de module laten inbouwen. Echter is bij het de VW module geinstalleerd (249 euro!) en deze kan niet goed aangemeld worden. Volgens mij zit er ook nog een abbo vast aan de app..! voor mij is dat 2 jaar inclusief..Iemand al ontdekt of de Skoda Connect later toe te voegen is via een update?
Volgens de dealer, die bij mij de boel verprutst heeft, is deze momenteel alleen via Pon in te bouwen. Vanaf januari zou dat ook via de dealer mogelijk moeten zijn.Iemand al ontdekt of de Skoda Connect later toe te voegen is via een update?
Het kan zijn dat in Belgie er een ander systeem gebruikt wordt. Maar de Mijn Skoda app is iets anders dan wat jij bedoeld. De mijn skoda app geeft alleen info over de auto. Dus de KM stand of de deuren open of dicht zijn etc, Hiermee krijgt de auto zelf geen internet.Ook eens informeren bij D'Ieteren dan!
Heb het systeem al gezien in de vorm van Audi connect en toch interresant naar traffic info toe op de GPS
Het officiële systeem van Skoda heet Smartgate. In Nederland wordt dat echter niet geleverd en heeft de importeur, Pon, een eigen systeem ontwikkeld en levert de My Skoda App. Systeem is ook verkrijgbaar op VW modellen.Ook eens informeren bij D'Ieteren dan!
Heb het systeem al gezien in de vorm van Audi connect en toch interresant naar traffic info toe op de GPS
@gdisselkoen, @dirkr bedoelt denk ik het nieuw MM systeem dat ook in de Kodiaq wordt gezet. Bij Audi zit daar ook onbeperkt internet in Europa bij. Google maps etc.. en het noodhulpsysteem (welke ik nu niet heb na 8 jaar wel in PSA auto's )Het officiële systeem van Skoda heet Smartgate. In Nederland wordt dat echter niet geleverd en heeft de importeur, Pon, een eigen systeem ontwikkeld en levert de My Skoda App. Systeem is ook verkrijgbaar op VW modellen.
Aangezien de module niet in Nederland te krijgen is, wilde ik deze in laten bouwen in België. Helaas is dat niet goed gegaan. Na het inbouwen wilde de auto niet meer starten. Uiteindelijk is de module weer uitgebouwd door de dealer.
@gdisselkoen, @dirkr bedoelt denk ik het nieuw MM systeem dat ook in de Kodiaq wordt gezet. Bij Audi zit daar ook onbeperkt internet in Europa bij. Google maps etc.. en het noodhulpsysteem (welke ik nu niet heb na 8 jaar wel in PSA auto's )
Het officiële systeem van Skoda heet Smartgate. In Nederland wordt dat echter niet geleverd en heeft de importeur, Pon, een eigen systeem ontwikkeld en levert de My Skoda App. Systeem is ook verkrijgbaar op VW modellen.
Aangezien de module niet in Nederland te krijgen is, wilde ik deze in laten bouwen in België. Helaas is dat niet goed gegaan. Na het inbouwen wilde de auto niet meer starten. Uiteindelijk is de module weer uitgebouwd door de dealer.
Style Business met 190PK/400NM diesel(heb ik nu ook ongeveer) + automaat en een paar handige spiegeltjes en kraaltjes. Sportline is ook wel bruut.
Standheizung kan ik helaas niet terugvinden....
Enniehow poosje geleden al eens met de 2.0TDI gereden. Qua wegligging vond ik hem nogal zweverig, danserig, weekjes, enniehow geen strakke wegligging. En dat is iets wat ik absoluut hoog op de prio-/wensenlijst heb staan. Evenals de standverwarming, verwarmde stoelen, Xenon/LED, trekhaak, Schuifkanteldak, donker getinte ramen, 18" LM, Automaat..... :-) :-)
Inderdaad volgens mij alleen op de L&K. Ik heb het ook niet.
Inderdaad volgens mij alleen op de L&K. Ik heb het ook niet.