Superb 3 MY2017 van de SIII

sandervdw

Actief lid
Is even zoeken maar het werkt!! Het lukt nog wel niet telkens van de eerste keer om de juiste beweging te maken.
Hoewel ik het idee wel handig vind, vind ik het toch ook wat "angstaanjagend". Het is al langer bekend dat de koffer van de Superb niet stopt als er iets tussenzit. Door dit systeem kan de koffer makkelijk onbewust dicht gaan terwijl je er nog onder staat...

RefleCs

Forumguru
Hoewel ik het idee wel handig vind, vind ik het toch ook wat "angstaanjagend". Het is al langer bekend dat de koffer van de Superb niet stopt als er iets tussenzit. Door dit systeem kan de koffer makkelijk onbewust dicht gaan terwijl je er nog onder staat...

Euh die van mij stopt keurig als er wat tussen zit.

Interessant dat sluiten ook mogelijk is. Dat wordt weer een nieuw kijk en vergelijk @Antera

sandervdw

Actief lid
Euh die van mij stopt keurig als er wat tussen zit.

Interessant dat sluiten ook mogelijk is. Dat wordt weer een nieuw kijk en vergelijk @Antera
(17:51)

En zo zijn er nog wel veel reviews te zien waar dit wordt aangehaald. Lijkt me toch echt vrij gevaarlijk bij een vrij "onvoorspelbare" functie.

RefleCs

Forumguru
Ik zal het nog eens testen maar wat er in de video te zien is (dat hij vol doorzet) is mij nog niet overkomen.

Bart81

Forumguru
Is duidelijk wanneer die wilt dichtgaan hoor.
Als je het met het knopje op de koffer wil sluiten gaat hij gewoon dicht, als je hem met de afstandsbediening of met de voetbeweging sluit gaat er een akoestisch signaal af voor koffer in beweging komt...

Dan ben je in ieder geval verwittigd als de koffer onderweg is:maakmegek:

sandervdw

Actief lid
Wat bedoel je hier juist mee?
De Octavia RS heeft een systeem waarbij de stuurbekrachtiging anders werkt dan normaal. Hierdoor kan je bijna elke bocht nemen met uw stuur max 180 graden te draaien. Moeilijk om uit te drukken in woorden.
(rond minuut 21).

En er waren geruchten dat dit in de Superb nu ook zou komen. Er is echter nergens een aanduiding of je het hebt of niet (en je merkt het pas echt als je back-to-back met een wagen met en zonder die optie rijdt).

Bart81

Forumguru
De Octavia RS heeft een systeem waarbij de stuurbekrachtiging anders werkt dan normaal. Hierdoor kan je bijna elke bocht nemen met uw stuur max 180 graden te draaien. Moeilijk om uit te drukken in woorden.
(rond minuut 21).

En er waren geruchten dat dit in de Superb nu ook zou komen. Er is echter nergens een aanduiding of je het hebt of niet (en je merkt het pas echt als je back-to-back met een wagen met en zonder die optie rijdt).
Geen flauw idee of dit erop zit. Zal ik nog moeten ondervinden.

xplain

Forumguru
Greenline my2017
a41bfeb37d664cce941fdc48daf374f7.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vorige week heb ik mijn Active Businessline Combi MY2017 in ontvangst genomen. Wat mij tot nu toe opgevallen is:
- Er zitten boarding spots in de spiegels maar geen verlichting in de onderkant van de deuren.
- WLAN is aanwezig in de Amundsen.
- LED lampjes in kenteken verlichting, maar geen luxe lampen in de klep.

s_janssen

Actief lid
Ah! De eerste plaatjes van de Kodiaq op Facebook:
Met jawel Skoda Connect. Zou dat de Skoda variant van de VW Online dienst zijn? En zou dat ook in de MY2017 aangezet kunnen worden? ooit? Later? ;)

ws6148.jpg

ws6148.jpg

Bovenaan Onderaan