Is even zoeken maar het werkt!! Het lukt nog wel niet telkens van de eerste keer om de juiste beweging te maken.@s_janssen Je kunt de koffer bij een MY2017 effectief sluiten via de virtual pedal. Gisteren uitgetest.
Hoewel ik het idee wel handig vind, vind ik het toch ook wat "angstaanjagend". Het is al langer bekend dat de koffer van de Superb niet stopt als er iets tussenzit. Door dit systeem kan de koffer makkelijk onbewust dicht gaan terwijl je er nog onder staat...Is even zoeken maar het werkt!! Het lukt nog wel niet telkens van de eerste keer om de juiste beweging te maken.
Hoewel ik het idee wel handig vind, vind ik het toch ook wat "angstaanjagend". Het is al langer bekend dat de koffer van de Superb niet stopt als er iets tussenzit. Door dit systeem kan de koffer makkelijk onbewust dicht gaan terwijl je er nog onder staat...
Euh die van mij stopt keurig als er wat tussen zit.
Interessant dat sluiten ook mogelijk is. Dat wordt weer een nieuw kijk en vergelijk @Antera
Is duidelijk wanneer die wilt dichtgaan hoor.Hoewel ik het idee wel handig vind, vind ik het toch ook wat "angstaanjagend". Het is al langer bekend dat de koffer van de Superb niet stopt als er iets tussenzit. Door dit systeem kan de koffer makkelijk onbewust dicht gaan terwijl je er nog onder staat...
Jij bent natuurlijk al bij @Antera geweest.@Bartjanssens bij mij niet meer piepje is uit
Ik moet lijstje nog eens doornemen...Yeps mooi lijstje met aanpassingen doorgevoerd
Wat bedoel je hier juist mee?Heeft de MY2017 (L&K) nu eigenlijk standaard progressieve sturing? Zou je dat ergens kunnen checken?
De Octavia RS heeft een systeem waarbij de stuurbekrachtiging anders werkt dan normaal. Hierdoor kan je bijna elke bocht nemen met uw stuur max 180 graden te draaien. Moeilijk om uit te drukken in woorden.Wat bedoel je hier juist mee?
Geen flauw idee of dit erop zit. Zal ik nog moeten ondervinden.De Octavia RS heeft een systeem waarbij de stuurbekrachtiging anders werkt dan normaal. Hierdoor kan je bijna elke bocht nemen met uw stuur max 180 graden te draaien. Moeilijk om uit te drukken in woorden.
(rond minuut 21).
En er waren geruchten dat dit in de Superb nu ook zou komen. Er is echter nergens een aanduiding of je het hebt of niet (en je merkt het pas echt als je back-to-back met een wagen met en zonder die optie rijdt).