Superb 3 MY2017 van de SIII

Heeft iemand daar weet van... ik heb pack led plus besteld. Nu zie ik dat je dit niet meer afzonderlijk kunt bestellen in België. Enkel in combinatie met keyless systeem. Ik heb mijn wagen in februari besteld en zou in September geleverd worden. Ga ik nog led hebben of zal er keyless bij zitten?

Ossie

Lid
Vandaag auto op mogen halen bij de dealer :yeah::yeah::yeehaa::yeehaa:

Het is een vd 1e van MY2017 aangezien ze net 2wkn geleden met produceren zijn gestart.

Ik heb een Ambition BL en daardoor met:

:tegek: 8" scherm Amundsen :tegek:

:yeehaa: chromen dakrailing :yeehaa:

:thumbsup: frameloze binnenspiegel :thumbsup:

Genieten tijdens de 1e rit vandaag.

Tuulster

Forumguru
Prachtige foto serie van een prachtige auto! @xplain

De 8inch bolero is m.b.t. tot hardware nu niet meer te ondescheiden van de Columbus! Mooie toevoeging van Skoda.

superbia

Forumguru
Nice @Ossie! Echt een vooruitgang dat 8" display! Enjoy :cheer:
Ondersteunt de Amundsen eigenlijk ook Android auto? Dan is het helemaal een vooruitgang! :jaja:

Fonny

Nieuw lid
Idd, net op de configurator gezien dat de zilveren dakrails een optie zijn bij de Ambition uitvoering. Soit, stoort me niet... Auto rijdt superlekker.....

In NL sinds Mj2017 aluminium dakrails op de ambition. Mj2017 brengt goede dingen voor de ambition versie. Voor de style wat minder, hoewel ik de draadloze oplader in de phonebox (standaard) en de niveauregeling achter (optie) dan wel weer interessant vind. Benieuwd of deze zaken ook achteraf kunnen en betaalbaar zijn.

Stian

Actief lid
Zou een 6 inch amundsen om te bouwen zijn naar 8 inch? Is de aansturing en resolutie anders, of alleen een ander schermpje?

s_janssen

Actief lid
Heeft iemand al een MY2017 met virtual pedal? In MY2017 schijnt ook het sluiten van de klep met een trap onder de bumper te kunnen...

Bovenaan Onderaan