Superb 3 MY2017 van de SIII

RefleCs

Forumguru
Daar loopt ergens al een discussie over. Ik geloof vanaf week 33 ofzo ook geleverd op de Superb en kan achteraf maar daar heb je een module voor nodig (kosten 150€ geloof ik). Mij te duur voor wat je ervoor terug krijgt in ieder geval.

Zie hier de link: http://www.skoda.nl/mijn-skoda-app
Met specifiek het volgende als leesvoer:
Let op!
De Mijn ŠKODA app is alleen geschikt voor nieuwe ŠKODA Business modellen vanaf 3 juni 2016. Later dit jaar is het mogelijk de Mijn ŠKODA module in te laten bouwen op andere modellen. Neem voor meer informatie contact op met de ŠKODA dealer bij jou in de buurt.

Schep

Forumguru
Zou dat de Skoda variant van de VW Online dienst zijn? En zou dat ook in de MY2017 aangezet kunnen worden? ooit? Later?
Dat zou ik erg graag willen.
Google Earth in de navigatie als gimmick, maar met name online verkeersinformatie zou ik graag willen, waarbij ook de lokale wegen worden meegenomen.

Die telematics van mijn auto heb ik erg weinig behoefte aan, moet ik zeggen.

• Leuk
Waarderingen: Ed13

Middag

Forumguru
Op mijn 2014 Audi A3 had ik Audi Connect. Hiermee ook online verkeersinfo. Werkte perfect. De TMC is een lachertje (in elk geval in Nederland en Belgie). Volkomen nutteloos. Waze werkt beter dan de Columbus. Persoonlijk in vergelijk met de Audi echt een afgang dit navigatiesysteem.

Als Online straks mogelijk is, dan heb ik daar best wat voor over!

Voor mijn nieuwe S3 combi zitten er LED's in de buitenspiegels. Ook kenteken verlichting is LED

Wlan en Hotspot in de Amundsen navi alsmede 8 inch scherm. 3 jaar live kaart updates.

DAB+ radio en zilveren dakdragers en bandenspanning controle.

Wireless phone charging en phone box.

Geen Add Blue voorde diesels.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

mvdb

Nieuw lid
Op mijn 2014 Audi A3 had ik Audi Connect. Hiermee ook online verkeersinfo. Werkte perfect. De TMC is een lachertje (in elk geval in Nederland en Belgie). Volkomen nutteloos. Waze werkt beter dan de Columbus. Persoonlijk in vergelijk met de Audi echt een afgang dit navigatiesysteem.

Als Online straks mogelijk is, dan heb ik daar best wat voor over!
Is het gebruik van Waze mogelijk met het scherm in de wagen?

MarsMars

Senior Member
Enkel met Android Auto dacht ik.
Apple Carplay ondersteund het alleszins niet
Met Apple Carplay werkt de Kaarten app uitstekend moet ik zeggen. Omdat deze perfect herkent waar ik heen rij en direct de route (zonder mijn tussenkomst) uitstippelt en HD Traffic heeft gebruik ik de hele ingebouwde navigatie eigenlijk nooit...

Dat zou dit najaar mogelijk moeten zijn via Android Auto.
Volgens mij moet de app toch echt zijn goedgekeurd voor bediening in de auto, en daarbij dus vanuit de App een tweede scherm (want dat is het scherm in je auto) ondersteunen.

Sprinkler

Nieuw lid
Zou de nieuwe amundsen enkel een groter scherm hebben of is er ook intern (bvb processor) iets gewijzigd?

Daarnaast zie ik in de belgische configurator nog altijd 6,5 inch voor de amundsen. Zou Belgie het grotere scherm niet krijgen of is de site gewoon niet up to date?

Vandaag auto opgehaald, en in Belgie is het scherm ook groot.
Zat ook Smartlink en Wifi op, verder moet ik nog gaan onderzoeken maar is redelijk snel met GPS.

sandervdw

Actief lid
Ik heb een combinatie tussen MY16 en MY17 blijkbaar. Extra kleurtjes, QI-lader, frameless mirror, en sluiten met virtual pedal, maar wél nog 230V stopcontact. Me happy!

RefleCs

Forumguru
Ik heb een combinatie tussen MY16 en MY17 blijkbaar. Extra kleurtjes, QI-lader, frameless mirror, en sluiten met virtual pedal, maar wél nog 230V stopcontact. Me happy!

Euh alles wat je noemt is volgens mij MY2017 zoals deze per, als ik mij niet vergis, week 22 geproduceerd is? Per 1-9 is er weer een nieuwe prijslijst ik heb nog niet gekeken of daar wijzigingen in zitten.

sandervdw

Actief lid
Euh alles wat je noemt is volgens mij MY2017 zoals deze per, als ik mij niet vergis, week 22 geproduceerd is? Per 1-9 is er weer een nieuwe prijslijst ik heb nog niet gekeken of daar wijzigingen in zitten.
Ik dacht dat het 230V stopcontact nu optioneel was op de L&K?

dirkr

Senior Member
Bij mijn MY2017 ontbreekt de 230V spijtig genoeg (vorige week opgehaald) maar wel betaald natuurlijk -_-
De frameless mirror en Qi lader enzo zit er inderdaad wel op

Eens gehoord bij D'Ieteren en ze gaan kijken wat de opties zijn voor de 230V te plaatsen.

RefleCs

Forumguru
Ik dacht dat het 230V stopcontact nu optioneel was op de L&K?

Dat zou nagezocht moeten worden in de brochures. Ze staan hier wel op de kennisbank. Ik dacht dat, in ieder geval in Nederland, de 220v standaard was op de Style BL en de L&K maar zeker weten doe ik het niet.

Bovenaan Onderaan