Superb 3 MY2017 van de SIII

StefanN

Forumguru
Deze is trouwens wel erg leuk:

DAB digitale radio ontvangst met tv-tuner
Alleen mogelijk in combinatie met Ruitenwisser achter, LED achterlichten luxe variant met kentekenplaatverlichting achter, Sunset en Achteruitrijcamera

De LED achterlichten in de kofferbak zijn natuurlijk wel nodig voor een betere ontvangst de tv. En die sunset is ook wel nodig, anders kunnen pottenkijkers via de achterruiten meekijken.
Simply clever

groet Stefan

roadcrew

Nieuw lid
emoji23.png
emoji23.png
Simply clever

groet Stefan

IK ben al maanden aan het studeren op tsjechise logica, maar dat boek is erg dik

Weet iemand de voor en nadelen van dat nieuwe middel dat ze in de airco gaan gebruiken?

Maakt dat voor de berijders uit?

En wordt een nieuwe my2017 ook voorzien van dat AdBlue spul. in een 2.0 Tdi 110 kw?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk

Volgende week gaan de nieuwe producties van start. Is er al iemand die de preciese veranderingen voor mj 2017 kan samenvatten?
Volgens mij klopt de skoda.nl site nog niet helemaal omdat hier bv. voor de Amundsen nog steeds 6.5 inch display wordt weergegeven terwijl veel mensen zeggen dat dit een 8 inch wordt.

Ik neem aan dat ondertussen de preciese details wel ergens bekend zijn voor de nederlandse uitvoeringen. Vraag is alleen waar, ik kan ze nergens vinden helaas.

Ik kan wel een nieuwe prijslijst downloaden, alleen daar staan niet de businessuitvoeringen in detail beschreven helaas. Ook kan je dan niet zien of een Abition business ook de Bi xenon heeft met LED dagrijverlichting.

Wie heeft de juiste info al tot zijn beschikking en wil ze hier ook nog toevoegen?

alvast bedankt.

Verstuurd vanaf mijn SM-P600 met Tapatalk

Ossie

Lid
Zojuist gehoord dat mijn auto volgende Wk geproduceerd gaat worden. Als alles klopt wordt dat dan nét MY2017.
Aangezien ik een NL Ambition BL krijg zou er een 8" scherm in moeten komen :tegek: :yeah:

Fingers crossed dat ze niet eerst nog ff de oude voorraad 6,5" schermen opmaken in de fabriek wk22 :nailbiting:

Voordat de auto definitief besteld werd door de dealer kreeg ik een telefoontje dat de achteruitrijcamera per direct niet meer geleverd werd en dat de 230 V aansluiting er weer op zit. Hoop dat dealers niet jokken :pieker:

Dit zal waarschijnlijk voor Nederland zijn.
In België is dit anders. De camera zit bij ons in het comfort pack voor een style en blijft er ook in staan als ik dit bekijk.
Wel ben ik benieuwd wat er anders zal zijn aan MY 2017. Blijkbaar sproeier op camera, model achteruitkijkspiegel, bij led pack 8 kleuren ipv 3 kleuren...

ljo13

Lid
Heeft er al iemand de nieuwe prijslijst voor MY2017 kunnen bemachtigen bij Skoda België? Ben namelijk wel benieuwd wat er nu wel en niet in mijn nieuwe skoda zal zitten aangezien het nu definitief een MY2017 zal worden.

maartenv84

Senior Member
Zie en lees ik nu goed dat er voortaan geen verschil zit in schermgrootte tussen Amundsen en Columbus? Beide staat in de folder vanaf juni 2016 als 8 inch scherm.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

ljo13

Lid
Directe link voor de Superb prijslijsten in pdf:
https://forms.skoda.nl/site/brochure/download?mc=superb

Thx! Ik denk wel dat dit de lijsten zijn voor Nederland en dat er in België nog kleine verschillen zullen zijn.

Mijn Superb stond oorspronkelijk gepland voor levering half mei maar dat is opgeschoven naar augustus. Ik heb nagevraagd bij de dealer wat er zou wijzigen maar volgens hem zullen onze wagens nog MY2016 zijn ipv 2017. Dat is alleszins wat de fabriek zelf aangeeft :thinking:.

Weer een typisch geval van gebrekkige communicatie denk ik zo. Het zou me verbazen dat ze twee verschillende modellen tegelijk gaan produceren. Of het zou moeten zijn dat onze wagens ergens "halfafgewerkt" staan en dat er enkel nog kleine wijzigingen moeten gebeuren.

Tegenstrijdige berichten van alle kanten dus. Echt ongelofelijk dat die autofabrikanten daar zo gemakkelijk mee wegkomen.

sandervdw

Actief lid
Thx! Ik denk wel dat dit de lijsten zijn voor Nederland en dat er in België nog kleine verschillen zullen zijn.

Mijn Superb stond oorspronkelijk gepland voor levering half mei maar dat is opgeschoven naar augustus. Ik heb nagevraagd bij de dealer wat er zou wijzigen maar volgens hem zullen onze wagens nog MY2016 zijn ipv 2017. Dat is alleszins wat de fabriek zelf aangeeft :thinking:.

Weer een typisch geval van gebrekkige communicatie denk ik zo. Het zou me verbazen dat ze twee verschillende modellen tegelijk gaan produceren. Of het zou moeten zijn dat onze wagens ergens "halfafgewerkt" staan en dat er enkel nog kleine wijzigingen moeten gebeuren.

Tegenstrijdige berichten van alle kanten dus. Echt ongelofelijk dat die autofabrikanten daar zo gemakkelijk mee wegkomen.
Simpel, bel vandaag en vraag of hij geproduceerd is. Indien niet => MY2017

BWK

Lid
Simpel, bel vandaag en vraag of hij geproduceerd is. Indien niet => MY2017
Mooiste zou zijn als je de 2016 prijs betaald en de 2017 uitvoering krijgt (die per 1/6 voor Ambition Business 600 euro duurder is geworden en je krijgt alleen 6.5=>8" scherm verder niks.
Dit en dimmende buiten spiegels zijn per 1/6 standaard in active en ambition....

sandervdw

Actief lid
Mooiste zou zijn als je de 2016 prijs betaald en de 2017 uitvoering krijgt (die per 1/6 voor Ambition Business 600 euro duurder is geworden en je krijgt alleen 6.5=>8" scherm verder niks.
Dit en dimmende buiten spiegels zijn per 1/6 standaard in active en ambition....
Enkel indien ze ook alle opties die op de MY2016 zaten erop zetten. Geen idee hoe het voor België juist zit, maar in UK is bvb de tv-tuner geen onderdeel meer van de L&K (is in België nooit zo geweest).

Bovenaan Onderaan