MrEdge_
Forumguru
Dat stukje had ik even gemist. Helder en zeer zeker geen overbodige luxe.In de MJ2017 situatie krijgt de camera een sproeier mee.
Dat stukje had ik even gemist. Helder en zeer zeker geen overbodige luxe.In de MJ2017 situatie krijgt de camera een sproeier mee.
In NL is het op geen enkel modetl verplicht een achterwisser te hebben. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet prettig is . Het is verplicht goed zicht te hebben naar achteren, zelfs de rechter buitenspiegel is niet verplicht als er een binnenspiegel aanwezig is. Gelukkig leveren ze die wel standaardJa en wellicht regelverschillen tussen NL en België.
Ik weet niet beter dat een HB in NL een ruitenwisser achter moet hebben ook al lijkt het een sedan. De S2 had toch ook de dubbel functionaliteit wellicht dat dat mee speelt
In NL is het op geen enkel modetl verplicht een achterwisser te hebben. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet prettig is . Het is verplicht goed zicht te hebben naar achteren, zelfs de rechter buitenspiegel is niet verplicht als er een binnenspiegel aanwezig is. Gelukkig leveren ze die wel standaard
Nu bestellen is zeker pas na wk22 leveren (afgaande op alle berichten hier op het forum) en wat ga je dan allemaal voor je kiezen krijgen. Vind het vreemd dat de dealers niet precies weten wat er dan verandert gaat worden.