Heeft een hatchback ook niet verplicht een achterwisser nodig? Zolang de ruit mee open kan zoals bij een HB moet er een wisser op dacht ik. Is het een sedan dus alleen de kofferbak kan open dan is achterwisser niet verplicht. En zit zit er een ruitenwisser dan moet er een sproeier bij dus lijkt me niet dat dit de problemen veroorzaakt.Hebben jullie beide naar een combi geinformeerd?
De camera schijnt te vervallen op de HB omdat er een sproeier op de camera komt en die heeft een ruitenwisser achter nodig. Die heeft de HB niet standaard, masr de combi wel.
Zou kunnen dat daar het verschil vandaan komt?
Heeft een hatchback ook niet verplicht een achterwisser nodig? Zolang de ruit mee open kan zoals bij een HB moet er een wisser op dacht ik. Is het een sedan dus alleen de kofferbak kan open dan is achterwisser niet verplicht. En zit zit er een ruitenwisser dan moet er een sproeier bij dus lijkt me niet dat dit de problemen veroorzaakt.
Ja en wellicht regelverschillen tussen NL en België.
Ik weet niet beter dat een HB in NL een ruitenwisser achter moet hebben ook al lijkt het een sedan. De S2 had toch ook de dubbel functionaliteit wellicht dat dat mee speelt
Het vervallen van de achteruitrijkamera en de terugkeer van de 230V aansluiting blijkt niets te maken te hebben met MJ2017. Mijn auto is dinsdag door de dealer besteld, wordt volgens de planning zoals die nu is, in week 23 geleverd en is nog MJ2016. Ook het rokerspakket is niet meer leverbaar
Mooie optie inderdaad, maar gaat waarschijnlijk zo'n 800 euro kosten en is niet compatible met DCC. Tevens heb ik al berichten gelezen op Skodacommunity.de dat deze optie om onbegrijpelijke redenen alleen met een beperkt aantal motoren combineerbaar is.een automatische niveauregeling bij de combi is wel gaaf!
Ik heb zojuist een mail gestuurd aan een contactpersoon bij Pon. Hopelijk krijg ik van hem meer duidelijkheid.
De achteruitrijcamera zit naast de handgreep om het kofferdeksel te openen, ik zie niet in wat dat met een ruitenwisser te maken heeft?
10 kleuren interieurverlichting spreekt me wel aan, zou dat met een software update ook op de 2016 modellen te krijgen zijn?