De ambition BL MY2017 krijgt igg een 8" amundsen en wordt 800 Euro duurder.
De combi krijgt hiernaast ook een chrome dakrailing.
Iemand een idee of de Style BL ook duurder wordt? En wanneer wordt de nieuwe prijslijst vrijgegeven?
Das natuurlijk geen reden om van de aankoop af te zien maar het blijft schandalig dat ze na de bestelling nog aanpassingen kunnen doen en je hier gewoon van op de hoogte brengen ipv er iets aan te doen
Gisteren contact gehad met de dealer (Desmet ninove) die wist me te zeggen dat de achteruitrijcamera bij de SIII style zeker behouden blijft. Ik heb zelf de 230V optie niet aangevinkt, dus daar kan ik niet mee helpen.
no prob. Ben benieuwd naar wat ze bij D'Ieteren te zeggen hebben over de kwestie.Leuk om te horen, zal zelf ook eens horen bij D'Ieteren Woluwe wat zij me kunnen vertellen.
De 230V optie heb ik aangeduid via een Pack maar met de kennis dat die hoogstwaarschijnlijk wel ging vervallen. Dat blijft afwachten tot de dag van de levering denk ik
Gisteren contact gehad met de dealer (Desmet ninove) die wist me te zeggen dat de achteruitrijcamera bij de SIII style zeker behouden blijft. Ik heb zelf de 230V optie niet aangevinkt, dus daar kan ik niet mee helpen.
Hebben jullie beide naar een combi geinformeerd?
De camera schijnt te vervallen op de HB omdat er een sproeier op de camera komt en die heeft een ruitenwisser achter nodig. Die heeft de HB niet standaard, masr de combi wel.
Zou kunnen dat daar het verschil vandaan komt?