@quorumz:
Maar in een lease situatie wordt dit totaal niet goed gekeurd, omdat alles via de dealer moet verlopen en niet via tig partijen.
Meeste leasemaatschappijen doen niet zo moeilijk volgens mij. Zolang jij de auto in de juiste staat weer inlevert, danwel de accessoires die niet zonder rest-schade (schroefgaatjes oid) verwijderd kunnen worden, laat zitten, dan maakt het volgens mij niks uit.
Het is zelfs zo dat je vaak voordeliger uit bent, mits je werkgever één en ander ingeregeld heeft...
Bij ons mag je namelijk zakelijke bestedingen (waar toebehoren voor leaseautos ook onder vallen) betalen via een brutoloon spaarpotje.
Zodoende kan je dus achteraf accessoires kopen, die wel prive zijn, maar netto evenveel kosten als in je leasecontract. Met één groot verschil, na afloop van het contract is het artikel dan wel jouw eigendom!
Zo heb ik nu de dakdragers, bagagerek, carkit, telefoonsteun, kinderstoeltje, allemaal fiscaalvriendelijk verrekend
In het geval van een navi/display kan je dus alle kanten uit. Want dat kan je prima verwijderen na afloop.