Blacky
Forumguru
laat ons hopen! dan zal ik een topic opstarten met alle rollenbank-verslagen! is leuk vergelijken dan
hier posten lijkt me weinig zinvol aangezien ze verdwijnen in de "massa"
laat ons hopen! dan zal ik een topic opstarten met alle rollenbank-verslagen! is leuk vergelijken dan
voorstel in welk subforum aan te maken?
voorstel in welk subforum aan te maken?
"mijn auto" ? "tuners" ? of ander idee? (meetings en shows?)
Nou die van mij hoeft er niet persee tussen te staan hoor.. Viel behoorlijk tegen..laat ons hopen! dan zal ik een topic opstarten met alle rollenbank-verslagen! is leuk vergelijken dan
Nou die van mij hoeft er niet persee tussen te staan hoor.. Viel behoorlijk tegen..
Dat heb ik dan gemist.....waren de 240 door abt beloofde pk's niet allemaal in de stal?Nou die van mij hoeft er niet persee tussen te staan hoor.. Viel behoorlijk tegen..
er zaten er 18 op een andere wei te grazen als ik het nog goed voor hebDat heb ik dan gemist.....waren de 240 door abt beloofde pk's niet allemaal in de stal?
Hmmmmm hoor wel vaker dat er bij abt tjoening wat paarden abtwezig zijn..........was een keer bij JD waar een gti door abt niet van 210 naar 240 pk ging maar bleumotion tuning had gekregen...ging namelijk van 210 naar 195 pk.....en dat voor €1500er zaten er 18 op een andere wei te grazen als ik het nog goed voor heb
Jep, de wagen was nog niet te chiptunen vanwege de beveiliging.? Dus geen tuning??? Enkel een dyno run?
Ha lachen, op foto 2 en 3 staan we de achterklep van Joske te 'automatiseren'...Een paar foto's uit mijn collectie:
Jammer dat ik ook geen run kon maken. Ben nu heul benieuwd hoe die van mij (immers zelfde blok als jij!) daadwerkelijk performed!!!Jep, de wagen was nog niet te chiptunen vanwege de beveiliging.