Rosinfield
† In Memoriam
alleen informatief in vergelijkende zin, maar niet als absoluut gegeven. Zo begrijp ik uit de opmerking tav de foutenmarge. Maar standaard hebben die VAG blokken meestal wel wat meer, dacht ik
Om te specificeren: OII combi
Het is en blijft een Skoda en daar mag je best trots op wezenIn een paar woorden: erg gezellig en goed georganiseerd! Het weer zat ook erg mee!
Ik was op doorreis naar de Eiffel dus kon niet te lang blijven hangen. Toen ik alle mooie bolides zag had ik mijn ongewassen Octavia met 16" ballonbanden snel achter de bosjes aan de zijkant van het pand geparkeerd.
ik heb je niet gezien dacht ik.... maar wel je op de presentie lijst, bedankt voor je komstIn een paar woorden: erg gezellig en goed georganiseerd! Het weer zat ook erg mee!
Ik was op doorreis naar de Eiffel dus kon niet te lang blijven hangen. Toen ik alle mooie bolides zag had ik mijn ongewassen Octavia met 16" ballonbanden snel achter de bosjes aan de zijkant van het pand geparkeerd.
ik heb je niet gezien dacht ik.... maar wel je op de presentie lijst, bedankt voor je komst
Iemand vandaag de digitale uitdraai mogen ontvangen in de mail?
Ik heb nog niets mogen ontvangen.
Ik zou vandaag ook gebeld worden voor een afspraak maar uiteraard niets gehoord of gezien.
Nu ga ik de afspraak sowieso niet plannen daar maar afspraak is afspraak.
wat willen jullie nu ?
voor de helft van de prijs is wel dubbel zo lang wachten
en vandaag hadden ze weer 30 auto's te doen