Nabespreking Meeting & Tuning @ TVS Engineering te Varsseveld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rosinfield

† In Memoriam
alleen informatief in vergelijkende zin, maar niet als absoluut gegeven. Zo begrijp ik uit de opmerking tav de foutenmarge. Maar standaard hebben die VAG blokken meestal wel wat meer, dacht ik

Neptukker

Forumguru
@Rosinfield
Toch jammer dat je niet kwam. Of ik heb niet opgelet of er was inderdaad geen enkele Yeti te spotten.

Ook op Roomster gebied bleef het stil. Ik kan me ook niet herinneren dat er een Rapid was maar dat weet ik niet zeker.

Het gros van de populatie was Octavia en in mindere mate Superb.

• Leuk
Waarderingen: CDK

VEEJAY

Forumguru
In een paar woorden: erg gezellig en goed georganiseerd! Het weer zat ook erg mee!

Ik was op doorreis naar de Eiffel dus kon niet te lang blijven hangen. Toen ik alle mooie bolides zag had ik mijn ongewassen Octavia met 16" ballonbanden snel achter de bosjes aan de zijkant van het pand geparkeerd. :)

CDK

Forumguru
In een paar woorden: erg gezellig en goed georganiseerd! Het weer zat ook erg mee!

Ik was op doorreis naar de Eiffel dus kon niet te lang blijven hangen. Toen ik alle mooie bolides zag had ik mijn ongewassen Octavia met 16" ballonbanden snel achter de bosjes aan de zijkant van het pand geparkeerd. :)
ik heb je niet gezien dacht ik.... maar wel je :D op de presentie lijst, bedankt voor je komst :thumbsup:

Steve

Senior Member
Iemand vandaag de digitale uitdraai mogen ontvangen in de mail?
Ik heb nog niets mogen ontvangen.

Ik zou vandaag ook gebeld worden voor een afspraak maar uiteraard niets gehoord of gezien.
Nu ga ik de afspraak sowieso niet plannen daar maar afspraak is afspraak.

Blacky

Forumguru
Iemand vandaag de digitale uitdraai mogen ontvangen in de mail?
Ik heb nog niets mogen ontvangen.

Ik zou vandaag ook gebeld worden voor een afspraak maar uiteraard niets gehoord of gezien.
Nu ga ik de afspraak sowieso niet plannen daar maar afspraak is afspraak.

Heb ook nog niets gehoord of gezien:arghh:

EdK

Forumguru
wat willen jullie nu ?
voor de helft van de prijs is wel dubbel zo lang wachten
en vandaag hadden ze weer 30 auto's te doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan