Nabespreking Meeting & Tuning @ TVS Engineering te Varsseveld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neptukker

Forumguru
Het team van TVS is ook bij mij vergeten foutcodes te wissen na DSG aanpassingen. Zelf net maar gewist met mijn Chinese VCDS kloon. Aandachtspunt voor de volgende keer voor TVS.
De eerste indruk m.b.t. De aanpassingen zijn positief na een korte gewenningsperiode. De bak is nu ook klaar voor chiptuning van het motormanagement door JD Engineering.

Neptukker

Forumguru
Hele trits, hoort er bij zo heb ik begrepen. Allemaal bij de kilometerstand toen ze er mee bezig waren. Flipt blijkbaar door wat 'geknoei' aan de software. Niks om je zorgen om te maken.

nounou

Lid
Mooi is dat, moet binnenkort naar de dealer voor onderhoud. Worden de foutcodes ook gewist als je de accupolen loshaalt? (of anders iemand in de buurt van utrecht die deze kan wissen?)

MexxT

Nieuw lid
Je krijgt de zelfde fouten als je de accu los haalt. Niks om je zorgen over te maken. Volgensmij zijn ze bij jou wel gewist, dat heb ik iig aan mijn collega gevraagd.

De ecu legt de communicatie met de Gateway plat op moment van flashen, dat is de enige fout die je zal zien. Wel in alle componenten aan de Gateway.

Over de uitdraaien en dergelijke, we blijven ook mensen en 25 uitdraaien verwerken op 1 dag is best wat werk. Alle mailcontact telefoontjes en het werk wat er staat gaat natuurlijk ook gewoon door. We doen ons best.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan