Arco
Forumguru
Prachtig filmpje! Je bent ongetwijfeld een professional! Wauw!Het was inderdaad een super dag! Bedankt Corné voor het organiseren en natuurlijk ook de anderen. Leuk gepraat en genoten. Hier mijn overzicht van vandaag.
Prachtig filmpje! Je bent ongetwijfeld een professional! Wauw!Het was inderdaad een super dag! Bedankt Corné voor het organiseren en natuurlijk ook de anderen. Leuk gepraat en genoten. Hier mijn overzicht van vandaag.
+1!!Prachtig filmpje! Je bent ongetwijfeld een professional! Wauw!
Prachtig filmpje! Je bent ongetwijfeld een professional! Wauw!
Hierbij het filmpje van het ritje met @Corné de Kluijver.
Wat een beleving. Corné nogmaals bedankt en zeker weten tot de volgende meeting allemaal.
<iframe src="https://onedrive.live.com/embed?cid=BF1059D8AA63EC0E&resid=BF1059D8AA63EC0E!1108&authkey=AO9LoAGdf61M_Ak" width="180" height="320" frameborder="0" scrolling="no" allowfullscreen></iframe>
Hoop dat het filmpje te zien is. Anders even laten weten.
@Pendragon ...heb je filmpje gedeeld op mijn FB...vind het fantastisch...zelf heb ik ook een drone...nice work.Het was inderdaad een super dag! Bedankt Corné voor het organiseren en natuurlijk ook de anderen. Leuk gepraat en genoten. Hier mijn overzicht van vandaag.
Heb er iemand een filmpje van Corné waarin ie komt aangescheurd met.een aantal pk!
Heb er ook één maar was slakke gang...meende dat ie de airco ging testen...maa nee hooor...die auto maakt helskabaal...autodrop zou verboden moeten worden.