Nabespreking Nazomer meeting 05-09-2015 @ TVS Engineering BV - Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

ertromp

Forumguru
Hier nog mijn airco certificaat. Zie pdf document. Auto is van mei 2010.
Heeft in 5 jaar tijd nog geen nieuw gas gehad.
500 gr. gas eruit gehaald volgens certificaat en weer netjes 525 gevuld.
M'n zwager en ik zaten als een stel ijsberen in de O2 :deuk:

Auto_voll_Schnee.jpg

Bijlagen

• Airco controle meeting.pdf
    739,3 KB · Weergaven: 66

CDK

Forumguru
@s-line en @MennoW ik snap jullie punt, @Der Einser heeft het daar met mij ook over gehad. Het garantie claim probleem en 3000km wordt vaak aangegeven, maar de 1.2 TSI is geen nieuw blok met eventuele kinderziektes, dus die reden om het niet te doen had ik afgestreept, afstand en tijd was een reden om het nu te doen en @Der Einser heeft hem eerst warm gereden op bedrijfstemperatuur op mijn advies, dus die ene keer testbank gaat echt geen probleem geven! Verder tot 3000km gewoon gevarieerd inrijden en nog niet langdurig vol belasten. Ik snap jullie 'ding' maar die van @Der Einser ook, had zelf exact dezelfde beslissing genomen. Tot voor kort was er zelfs een 'af fabriek chip' mogelijk :deuk:

micky

Forumguru
mijn Allroad is destijds nieuw geleverd met ABT afgestempeld in het boekje en dat was al in 2005

• Leuk
Waarderingen: CDK

Antera

Donateur
Het was een super leuke dag. Helaas niet heel de dag aanwezig kunnen zijn omdat de S3 op tijd terug moest zijn maar al met al weer wat mensen blij gemaakt wat bijgekletst en natuurlijk weer op naar de volgende keer.

@Corné de Kluijver

Veer1.jpg

CDK

Forumguru
Het was drukker dan ik zelf ooit (bij een meeting van dit forum) meegemaakt heb, maar geen recordaantal bezoekers denk ik....

96 geregistreerde bezoekers :thumbsup: 110 mensen hadden zich opgegeven zonder zich af te melden.

degenen die zicht niet afgemeld hadden en zich niet bij mij gemeld hebben zijn:

1) @Sparkie
2) @FlavioX
3) @jeroen0212
4) @citikenny1702
5) @Joostmaghetweten (2 tickets)

de anderen hadden geen nickname opgegeven, dus zal ik maar niet vermelden.

correct me if i'm wrong, maar volgens eventjoy zijn jullie niet ingecheckt :angry:

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Allen,

het was een fantastische meeting :thumbsup:

Veel beter (persoonlijk dan) dan de vorige keer dat ik bij TVS was, nu heb ik tenminste kunnen genieten!

De rit heen én de rit terug was eigenlijk best ontspannend, veel leuker dan de eerste keer in 2013... toen was ik natuurlijk ook 100km verkeerd gereden, dat kan er ook aan liggen natuurlijk. :laugh:

Ik heb gisteren 522 kilometer mogen bijzetten op de teller van de O3 :D en heb toch wel net geen 5 uur doorgebracht in de Škoda = geen straf! :D

Eerst en vooral @Corné de Kluijver
: bedankt voor de S U P E R - organisatie! Bijzonder goed gedaan alweer, lekkere snacks, toffe goodiebag.. alleen het weer zat niet mee maar desondanks was het toch een groot succes!! :cheers: Je bent een kanjer!

@TVS : bedankt voor de ontvangst (en de ringetjes voor het monteren van mijn gasveren ;) ;) )

@ertromp en je SCHOONBROER (oh juist, zwager :laugh:) bedankt voor de installatie van de gasveren onder de motorkap! ! !

@Pendragon : André, wat een fantastisch filmpje heb jij gemaakt zeg! Echt super professioneel gedaan :thumbsup: én bedankt voor de hulp met de gasveren.

@rhaak1991 : yo DJ, put the record on!
5297.gif
bangelijk goed gedraaid kerel! keep up the good work!

@Arco : Brian, leuk jou en je gezin ontmoet te hebben, was gezellig én proficiat met de trofee man!
Award.png

@blauwkeut : Dennis, bedankt voor de LEKKERE mayonaise :D ik voelde me toch even terug op Belgische bodem toen ik Ollandse patat achter de kiezen propte :deuk:

Aan IEDEREEN die er was, bedankt voor jullie aanwezigheid en de gezellige babbels.. het was bijzonder leuk jullie (bijna) allen gesproken te hebben!

:yeah:hop naar de volgende meeting!! :yeah:

Arco

Forumguru
....en, waar blijven de foto's?
We hebben iemand zien rondlopen met een professioneel apparaat en die heeft er veel gemaakt!! Who is it???

• Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan