Nabespreking Nazomer meeting 05-09-2015 @ TVS Engineering BV - Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arreslee

Senior Member
@Corné de Kluijver : Ik heb mij wel degelijk afgemeld. Heb zelfs een reactie van je gehad. Ik kan mij voorstellen dat je door alle drukte het niet helemaal meer op een rijtje hebt gehad.

Zo aan de reacties te zien was het een leuke en leerzame dag. Ik vind het nog steeds jammer dat ik er niet bij was.
Maar hier in Frankrijk is het ook goed vertoeven. Maar het aantal Skoda's ligt hier bijzonder laag.

Tot later.

Groeten,
Edwin

JOVOS

Senior Member
Hé Hé....na een druk weekend vol meetings en verjaardagen eindelijk even tijd om hier op het forum in te loggen....
Ook voor mij was het gisteren een leerzame en gezellige dag die omgevlogen is.
Bij deze alle aanwezige forumleden bedankt voor de gezelligheid, corné voor de organisatie en de mensen van TVS...bedankt!
Ook de vrijwilligers met de vcds kabeltjes en de endoscoop, bedankt!

s-line

Forumguru
Toch wel typisch van deze meeting is dat er zo weinig foto's(nog steeds)zijn!
Hopelijk zegt dat niets over de............;)

CDK

Forumguru
persoonlijk heb ik geen enkele foto gemaakt, geen tijd voor gehad helaas, maar er duiken in de loop van de week vast nog wel wat foto's op denk ik.

newwolf84

Forumguru
Zo ook nog even een reactie van mijn kant, was de 1e keer dat ik bij een meeting was. Ten 1e wil ik de organisatie bedanken voor de SUPER geslaagde dag! Bedoel waar zie je het nog dat als je ergens komt, je koffie, thee, koekjes, frisdrank e.d. voor nop kunt nuttigen? Komt ook nog even de 2 consumptiebonnen bij voor de inwendige mens en als klap op de vuurpijl ook nog een leuke goodiebag !

Ik wil dan ook iedereen bedanken, niemand uitgezonderd, voor de organisatie van deze dag !

Had me ingeschreven voor de airco beurt welke om 10.00 uur gepland stond. Waar ik me over verbaasde, bewonderde, is het betere woord is de bevlogenheid en vakmanschap van @TheoStek, zoals hij er over kon vertellen, dat kan niet anders als een "vakidioot" zijn, wel in de goede zin van het woord.

Hier nog een paar foto's:

IMG_3286.JPG

IMG_3274.JPG

IMG_3273.JPG

IMG_3275.JPG

IMG_3276.JPG

IMG_3278.JPG

IMG_3280.JPG

IMG_3281.JPG

IMG_3283.JPG

IMG_3284.JPG

IMG_3285.JPG

IMG_3272.JPG

IMG_3294.JPG

IMG_3292.JPG

IMG_3262.JPG

IMG_3267.JPG

IMG_3269.JPG

IMG_3270.JPG

IMG_3288.JPG

IMG_3287.JPG

Oenoud

Forumguru
:jaja:

Prachtig! Hartelijk dank! Wij zijn héél blij met zo een prachtige foto! Een SPORTieve FAMILIEwagen, ja het kan! Niet @Oenoud ?(kan van de jouwe ook gezegd worden!) :jaja:

Bedankt @Arco Het kan inderdaad. Een sportieve Familiewagen is zeer goed mogelijk bij Skoda.
Ik vind mijn 7-zits Superb 10 x mooier dan mede 7-zitters. Denk aan Zafira, Scenic, Touran of andere vergelijkbare busjes :tongue:

Moet wel eerlijk zeggen dat die donkere voorkant van jouw Octavia wel echt super strak er uitziet.
Terechte winnaar :thumbsup:

image.jpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan