Alarm af fabriek
Goedeavond heren,
Ik ben nieuw op dit forum, en zal me even voorstellen. Ik ben Barrie En ik werk bij een kleine regionale leasemaatschappij. Afgelopen week heb ik mijn O2 combi 1.2TSI DSG Elegance Business van de baas in bestelling gezet. Mag nog wachten tot april 2011..... In mijn ogen het wachten waard. ik vind het altijd erg leuk om te lezen hoe mensen zo'n auto ervaren, en wat er eventueel tegenvalt. Nu lees ik hier toch veel dat de Columbus veel gestolen word. Bij ons in het wagenpark hebben we het maar bij 1 auto meegemaakt, maar wel twee keer achter elkaar... Ik dacht dat het niet zo'n vaart zou lopen, maar zo te lezen gebeurd het nog al eens. Mijn vraag: bij modeljaar 2011 zit er bij het elegance business pakket een alarminstalatie. Is deze niet voldoende?? En is deze SCM goedgekeurd, en zo ja kun je deze laten keuren? Dan kun je namelijk van die stickers krijgen die je op de ramen plakt. Dit schrikt het gilde ook af. Zijn er ook al mensen bij wie deze gestolen is die een auto van modeljaar 2011 hebben?