Navi update Amundsen en Columbus MIB systemen

EdwardP

Actief lid
Van de week de software geüpdatet naar versie 308 en gisteren kwam de OTA update van de navigatie binnen. Heb nu versie 24.10, met dank aan @Antera

Laatst bewerkt door een moderator:

jefrem

Lid
Had dat dan nog te maken met die oude software?
Ik heb er ook nog oude software op staan (kan in maart pas bij pon terecht voor update) en online infotainment aangeschaft.

Laatst bewerkt door een moderator:

Rallye

Forumguru
In principe niet. Maar soms helpt een update ook met andere zaken. Op welke kaartversie zit jij nu?

Laatst bewerkt:

jefrem

Lid
Geeft de radio nou de maand of de week van het jaar 24 aan?
Want als het maand is is het de laatste update.
Volgens de site is 48/20224 de laatste update.

Bijlagen

• 20250121_081458.jpg
    20250121_081458.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 32

jefrem

Lid
Oké dan is die dus wel up to date.
Vorige eigenaar heeft dus online infotainment gehad of ze hebben de navigatie wel een update gegeven en de sofware niet gedaan.

Wullum

Actief lid
Bijna niemand doet de software.
Behalve ik dan. Bijna religieus. Update is my middle name... Zal beroepsverdwazing zijn, doe iets met IT security...
Zaterdag mijn nieuwe 2023 Kodiaq met Columbus ophalen, kans is klein dat die uptodate is, dus zondag gaat er eerst een update in...

jefrem

Lid
Nou ja aangezien er nog al wat problemen waren met de oude software zou ik verwachten dat die wel geüpdatet zouden zijn idd.
Bij mij viel al in korte tijd al het geluid uit. Geen radio carplay navigatie helemaal nergens geluid en dat kon volgens antera door de oude software komen aangezien die niet echt stabiel is.

Wullum

Actief lid
Behalve ik dan. Bijna religieus. Update is my middle name... Zal beroepsverdwazing zijn, doe iets met IT security...
Zaterdag mijn nieuwe 2023 Kodiaq met Columbus ophalen, kans is klein dat die uptodate is, dus zondag gaat er eerst een update in...
Bij mij bleek het dus andersom...
Bij afhalen van de Kodiaq zaterdag bleek tot mijn verrassing de Columbus door de dealert al naar softwarestand 0330 te zijn updated, maar de kaarten niet, die waren nog op versie 22.6

Canon-Eye

Forumguru
Vervanging op mijn systeem is gelukt: hij geeft althans netjes de thuislocatie aan.
Maandag op familiebezoek elders in het land. Ik ben benieuwd of (maar niet optimistisch dat) het systeem nu e-i-n-d-e-l-ij-k ook de juiste maximumsnelheden weet aan te geven.

EdK

Forumguru
Zelfs in google en FM en Waze was de 130 nog niet te zien..............
Maar ach de Caddy is weer schoon geblazen na 2x een ritje van 130 over die dijk......

Bovenaan Onderaan