Navigatie update ECE2021/2022

dn-co

Actief lid
Goedenavond allen,

Vandaag ECE2021/2022 gedownload naar SD en geïnstalleerd op mijn systeem.

Er wordt nu (eindelijk) rekening gehouden met de maximumsnelheid van 100Km/u tussen 6.00 en 19.00!

O ja, betreft een Columbus in een S3 PFL

hemi24

Forumguru
@64rhfx : kun je triest vinden, maar zolang iedereen je vertelt waar je het wel kunt halen en je doet er vervolgens niets mee is natuurlijk ook triest…

Dus ook jij kunt gewoon (legaal) een laatste versie downloaden van het VW portaal!

64rhfx

Senior Member
Ik heb bij VW P94_N60S3MIBS2_EU-NT binnengehaald, dus niks triest aan. Maar die was hetzelfde als de Skoda update. VW geeft trouwens Updated: 2020/11/23.

Ik keek op de VW site bij een Golf tot '15 en dan bij de amundsen stond er een 2020 versie.
Zodoende mijn opmerking.

Maar voor dit keer valt het mee.
Zowel op het Skoda portaal als op het VW portaal is het dus dezelfde versie.
Bij VW sinds 21/6 online.

hemi24

Forumguru
Kan het misschien zijn dat de MIB1 Amundsen nu over de termijn van 5 jaar gegarandeerd (na laatste productie) mapupdates heen is?
Vanaf ‘15 was er de MIB2…

Ethy

Lid
Ik heb het nu al op een aantal manieren geprobeerd (formateren met verschillende clustergroottes), maar ik krijg het bestand Europe bundel 1 niet geïnstalleerd op het originele 16GB kaartje (14,8gb bruikbaar). Ik kom net 400mb te kort. Bij de vorige versies was het geen probleem. Iemand nog ideeën op dit op te lossen?

Systeem:
MIB 2 Amundsen / Discover media

Ik heb nu voor "nood" maar een kleinere versie geïnstalleerd met maar een aantal omringende landen

Bovenaan Onderaan