Navigatie update ECE2021/2022

Vervolg update met 64Gb sd card prima gelukt in één keer op kaartje gezet in 11 minuten en daarna in de columbus én in één uur 45 geüpdatet hoppaa versie ece 21/22 staat er nu op

misschien ben ik het verleerd, maar de kaartupdate ECE A1 2021/2022 geeft in mijn scherm aan
ECE AS 2021......
Straat waar ik woon staat er niet op, maar in mapcreator staat deze wel er op........
iemand idee wat ik verkeerd doe?
upload_2021-7-27_11-44-24.jpeg

Rallye

Forumguru
Mapcreator ligt altijd voor op de kaarten, zo is mijn ervaring bij het corrigeren van een kaartfout. Volgend jaar staat hij ook in de download!

Team Kleijn

Nieuw lid
Je hebt een oude versie gedownload, je kunt ook gewoon 1730 halen ipv 1510...

Dan krijg je de ECE AS 2022

oh dat zou op zich mooi zijn. Als ik naar de Skoda Update Portal ga, en tik mijn VIN nummer in dan lijkt het allemaal nog om de 1510 of 1520 versie te gaan. 1520, heb ik op mijn Octavia Amundsen geplaatst. Bezig geweest met kaarten van Volkswagen, de Amarok, zoals hier geadviseerd, maar niet werkend gekregen...

Is er een linkje of procedure waar / hoe die 1730 versie is op te halen voor Skoda Octavia III met amundsen |navi ?

hemi24

Forumguru
Ik zou ook niet voor een Amarok gaan, maar gewoon een Golf vanaf 2017 met Discover Media…

F.Rinkel

Nieuw lid
Gevonden en werkt. Dank voor de info
Hallo Team kleijn,
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar de juiste MIB1 ECE 2021-2022 te vinden.
Mijn Skoda uit 2014 met een Amundsen nav (heeft de 6GB SD kaart)
Als ik bij VW Golf kijk tot 2015 Discover Media MIB1 krijg ik alleen de oude kaarten uit 2019.
Als ik de nieuwere neem is deze 24GB en krijg ik de melding in de auto om een juiste SD kaart te plaatsen.
Welke heb jij nu gebruikt en is deze voor MIB1 6GB

64rhfx

Senior Member
Ik denk dat we met de 2014 Skoda's te oud zijn voor VAG. Vandaar geen update meer. Als je Skoda vraagt of dat zo is krijg je een afwijkend antwoord. "De updates staan op de site". Daar kan je het mee doen dan.

Bovenaan Onderaan