Navigatie update ECE2021/2022

Janno

Forumguru
In mijn O3 2014 zit origineel een Columbus MIB1, daarmee was ik wel uptodate met de kaarten. Helaas zijn die voor zover ik weet niet te gebruiken op een Amundsen? Als dit wel zo is wil ik hem best delen anders.

Rallye

Forumguru
@Janno Ik heb een kennis aangeboden zijn Columbus te updaten. Auto is uit 2014, dus heeft een Mib1. Als ik van VW de kaarten download krijg ik één bestand binnen met daarin de mappen "Mib1" en "Mib2". Beide mappen nuitpakken naar de 32Gb kaart gaat niet. Kan ik ook alleen de Mib1-map uitpakken? Of heeft deze naam niets met de serienaam van de Columbus te maken?

Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
@Rallye : ik zou zeggen, probeer het gewoon eens!
Je kunt ook eens de beide mappen doorworstelen en kijken of je in beide mappen dezelfde submappen terugvindt…

Rallye

Forumguru
De mapinhoud lijkt wel op elkaar, dat had ik al gecheckt. Auto is echter niet in de buurt, dus proberen kost wat meer moeite dan hier even navraag doen…..

JPs_OC2

Forumguru
@Rallye Je kan alleen de MIB1 map uitpakken. Heb een paar weken geleden hetzelfde gedaan en de Columbus van mijn O3 (09-2014) ermee weer up to date gebracht. Werkt prima!

Laatst bewerkt:

JPs_OC2

Forumguru
Skoda adviseert minimaal, gezien de grootte van de bestanden, een 32Gb kaart te gebruiken bij navigatie-updates.
Ik had 'n 64GB kaart liggen, ruimte zat .... :D ....en werkte foutloos.

Trouwens, de muziek staat op een 128 Gb kaart in slot SD2 en werkt ook als een tierelier :jaja:.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan