Octavia32
Forumguru
Is alleen van toepassing bij mib navigatie systemen (nieuwe type)Of gewoon downloaden bij www.navigation.com/skoda-nl
Is alleen van toepassing bij mib navigatie systemen (nieuwe type)Of gewoon downloaden bij www.navigation.com/skoda-nl
en welkom op het forum BarryBenieuwd wanneer de laatste update beschikbaar is.
Vraagje: verdwijnen je opgeslagen adressen/locaties (bij mij 100+) na het updaten?
O ja: ik heb een Octavia Greenline 2014 met Columbus navigatie.
Het ligt aan de snelheid van je sd kaart.Ik lees dat een update varieert tussen 30min tot 4 uur... Doe jullie dat met een draaiende motor of alleen contact aan.
En als het contact aanstaan neem ik aan dat na een update van 4 uur wel je accu leeg is toch ?
Het ligt aan de snelheid van je sd kaart.
De handleiding zegt idd 4 uur. Maar de meeste hier zijn binnen een uur klaar. Gebruik een class 10 kaartje en je zal ook binnen uur klaar zijn.
Je kan de auto gewoon laten staan en updaten dan weg lopen. Hij gaat vanzelf verder mocht hij niet klaar zijn voordat hij uit gaat door zijn time out.
@Supernaturol heeft een Amundsen+, geen MIB Amundsen. Hij heeft dus geen keuze v.w.b. de kaartjes, want hij moet het doen met het kaartje wat ie koopt. Bovendien duurt het met een Amundsen+ echt twee uur. Maar dat is geen probleem, want hij gaat na het automatisch uitschakelen gewoon verder waar ie gebleven is.Het ligt aan de snelheid van je sd kaart.
De handleiding zegt idd 4 uur. Maar de meeste hier zijn binnen een uur klaar. Gebruik een class 10 kaartje en je zal ook binnen uur klaar zijn.
Je kan de auto gewoon laten staan en updaten dan weg lopen. Hij gaat vanzelf verder mocht hij niet klaar zijn voordat hij uit gaat door zijn time out.