Fabia 123
Forumguru
Dat klinkt goed. Als ik het goed heb begrepen waren er problemen bij sommige gebruikers.Ik heb de laatste update en kan nog wel op straatnaam/huisnummer toetsen. MIB2 Amundsen.
Dat klinkt goed. Als ik het goed heb begrepen waren er problemen bij sommige gebruikers.Ik heb de laatste update en kan nog wel op straatnaam/huisnummer toetsen. MIB2 Amundsen.
Schaal indeling kan je zelf instellen.
Als je op het icoontje drukt met de schaalverdeling (Rechts onderin) kan je met de draaiknop rechts onderin de schaal instellen.
als je nogmaals op het icoontje druk met de schaalverdeling (ik dacht 2x ) dan staat je instelling op automatisch, dus als je bij een splitsing etc.. komt veranderd de schaal indeling automatisch.
Ik heb de 1115 VW versie zojuist op mn SD gezet, en werkt prima!
Ik heb geen problemen met huisnummers of iets dergelijks, ik heb meteen ook even gekeken of ik ritten historie heb, maar die is leeg..
Het wissen van de volledige ritten historie lijkt bij mij ook het probleem op te lossen van de ontbrekende straatnaam/huisnummer combinatie.
Dat bedoel ik dus.....welke kaart voor een O3 uit sept 2014?
Heb je evt een linkje, voordat ik het dadelijk verkloot, met een verkeerde kaart.
Ik heb geen idee waar ik zoeken moet, en past die dan op de gebruikelijke manier op mijn standaard Skoda geheugenkaart?
Dat bedoel ik dus.....welke kaart voor een O3 uit sept 2014?
Heb je evt een linkje, voordat ik het dadelijk verkloot, met een verkeerde kaart.
Ik heb geen idee waar ik zoeken moet, en past die dan op de gebruikelijke manier op mijn standaard Skoda geheugenkaart?
Ja inderdaad een Amundsen met een origineel 8GB kaartje.Ervan uitgaande dat je dus inderdaad een Amundsen hebt met een 8GB kaartje, zoals die toen standaard geleverd werd. En op een 8GB SD-kaartje past een kaartbestand van 6 GB, ja.
Die kaarten van 6GB missen toch wel een flink aantal landen of inmiddels niet meer?