Nodig niet, nee.heb je dat dan nodig bij een TomTom ??
Nu vraag ik me alleen af, waarom staan er bij mij uberhaupt geen ritten in het geheugen?
Moet je deze handmatig opslaan? Of wordt elk genavigeerde rit hierin automatisch opgeslagen?
Weet er iemand hoe dit zit?
Het is heel simpel Stitch, je passeert je eigen dealer waar jij de overeenkomst mee hebt afgesloten..Korte samenvatting: ik moet maar naar mijn dealer gaan.
Alsof die het weet.....
Waarschijnlijk weten ze op de afdeling die mijn mail hebben beantwoord niet wat dat andere bedrijf in het moederconcern uitspookt...maar ik vind het allemaal wel gezegend. Ik ga de VW versie downloaden en ga net doen alsof ik in een Passat rijd
Standaard reactie van de "klanten"service. Heb je helemaal niets aan...Kreeg vandaag reactie op mijn mail naar Skoda NL over de nieuwe kaartindeling. Korte samenvatting: ik moet maar naar mijn dealer gaan.
Alsof die het weet.....
Dat ergonomische drama is 1 van de redenen waarom het voor mij niet de Megane is geworden 2 jaar geledenIk heb gisteren mijn Passat ingeruild voor een Grand Scenic, nou doe mij maar een VAG auto zonder navigatie.
Wat een ergonomisch drama
Is Columbus met een intern HDD in de auto.
De SD-kaart werkt verder prima als schijfstation in een pc.
Ben nu met Linux aan proberen of de formattering kan veranderen naar ExFat of FAT32. Met 1 tekstbestand erop moet de melding "niet leesbaar" iig weg zijn.
Dank voor meedenken. :-)
O ja, er is een firmware update gedaan voor de Carkit problemen. Misschien heeft dat iets gedaan met formatteringsopties.
Net even gekeken wat de SD1-kaart doet qua formattering -- SD 4Gb muziek, FAT32
Enfin, FAT32 proberen voor de SD-navi kaart is de volgende test.