Nazomer meeting Škodaforum - zaterdag 6 september 2014

RogerS

Forumguru
Het was een geweldige dag geweest met in de ochtend een klein buitje maar allengs werd het weer beter.

Nog bedankt aan iedereen die meegeholpen heeft om er een leuke dag van te maken. :bloemen:
@ertromp bedankt voor de VCDS aanpassingen!

DeVisdude

Senior Member
Het was leuk om even geweest te zijn!
Bedankt voor de organisatie Joske en VAGtechniek.
Tuning voucher is in the pocket. Nu nog wachten op de sup!

Meeting was weer super heren. Goed georganiseerd @Joske. Ook voor de mensen die hem holpen met het regelen ter plaatse vakwerk heren :thumbsup: Ben veilig thuis gekomen met de echte neppert en zijn 189,1pk en 330Nm. @Ridley oei dat is flink balen zeg. Wat al gevraagd is: wats kebeurt?

Falcon

Donateur
@Ridley oei das niet fijn!

@Joske .. Was top! Kort maar krachtig voormij jammer genoeg.. Ondertussen liggen ik en mijn zoon allebei ziek op de bank :(

Maar! Wat een super aanpassingen door @Antera zeg! Helemaal vet!

Wel een puntje:
- na het zakken van de rechterbuitenspiegel in achteruit, komt daarna de spiegel niet meer omhoog! Alleen als ik dan de knop van de buitenspiegels op O zet ipv R gaat hij weer omhoog

Ridley

Forumguru
@Blacky even de kids naar opa en oma gebracht en toe met afdraaien achterop mijn voorganger die plots remde voor overstekende fietser. Voorganger was hoe ironisch een O2. Was echt een dag in het teken van Skoda :D

@Kiswum: all risks dus dat komt goed

Kiswum

Forumguru
Die grote rot O2's ook altijd, bij een Fabia voorganger was dat niet aan de orde ;)
Flink balen en het had iedereen kunnen overkomen.

louigi58

Senior Member
Hier ook weer veilig thuis aangekomen, voor mij de eerste meeting. Heb er van genoten. Heerlijk zoveel enthousiaste Skodaliefhebbers bij elkaar te zien. Rollen viel wat tegen, maar met de kortingsvoucher gat dat denk ik wel goed komen.
@Joske bedankt voor de super organisatie, ook voor diegenen die hem hierbij ondersteund hebben.
Is voor herhaling vatbaar, misschien tot bij de voorjaarsmeeting.

ertromp

Forumguru
@Joske : bedankt voor de super dag!!! Helaas door de VCDS instellingen niet een ieder kunnen spreken en niet alles gezien maar ik vond het reuze gezellig.
@Antera ook jij weer bedankt want ik leer weer elke keer bij in VCDS. Vooral het coderen van de Citigo van @lovely305 vond ik super leuk :thumbsup::thumbsup::D

Nog een oproep aan de O3 rijders: Heb je geen driving profiles mode knop en wil je mee werken aan een proef meld je bij @Antera !!!!!!!!!

ertromp

Forumguru
En natuurlijk @Cordoba : Gert super bedankt voor het detaillen van m'n motorkap. Aanvankelijk sceptisch zo van "het valt toch wel mee" en "die auto was ik altijd met de hand" etc. ben ik nu helemaal om.
Wat een mooie diepe glans weer gekregen. Krasjes niet meer zichtbaar :thumbsup::thumbsup::D.
Ook ik ga me op het pad van detaillen begeven. Eerst maar eens rustig zonder zo'n haakse slijper om het gevoel erbij te krijgen en met een serie kleine verpakkingen :D Nogmaals Gert: Super bedankt!!

bobbl

Forumguru
Net terug van Nuenen, leuk om een paar van jullie te hebben gesproken, al was het maar kort.
Nog even een stukkie over Duitsland 205 km/u aangetikt:D, en de tank weer vol met ultimate 102!
Volgende keer gaat die op de rollen!!
En niet te vergeten:Top dat men achterlichten nu branden bij DRL!
Big Thanx!!

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan