Nazomer meeting Škodaforum - zaterdag 6 september 2014

Falcon

Donateur
Wel een puntje:
- na het zakken van de rechterbuitenspiegel in achteruit, komt daarna de spiegel niet meer omhoog! Alleen als ik dan de knop van de buitenspiegels op O zet ipv R gaat hij weer omhoog

Hij gaat weer omhoog boven de 20km. Op dezelfde snelheid als waar de sloten op slot springen. Dat al geprobeerd?[/quote]

Nog niet geprobeerd inderdaad! Gaan we checken!

Vanenkelen

Forumguru
Op het gevaar af om als een kapotte platenspeler te klinken... :-)

Mooie dag! Enorme gastvrijheid van VagTechniek en super geregeld door @Joske en al zijn rechter- en linker handjes...

Leuk om te zien dat iedereen een stukje bijdraagt aan zo'n dag. Al is het met de laptop, een poetsdemo, een kratje bier, een eeeeenooooorme taart of gewoon door effe iemand met raad en daad bij te staan!

Tot de volgende meeting!

vw125

Forumguru
Super dagje gehad vandaag, veel leuke praatjes gemaakt.
@ertromp bedankt voor de wijzigingen die je aangebracht hebt op men wagen.
Thumbs up voor Joske en de mensen van vag-techniek.

CDK

Forumguru
@s-line is net gepost, ik wist niet exact wat ik kon verwachten op standaard 98 Ultimate, dus ben ik ontevreden? Over de grafiek niet, mooier kan niet, over het vermogen ja, TVS is ook niet tevreden en pakt het opnieuw op bij de 1000km check-up, volgens zeggen moet hij op 98 makkelijk 400/415 pk neerzetten en het koppel vlakt nu af bij 5500rpm wat niet moet kunnen, zou te maken kunnen hebben met slip van de riem die de compressor aandrijft, óf een softwarematige begrenzing. Dit gaat dus gefixt worden. Na de 1000km check zal ik de uitdraaien plaatsen, ook zal ik dan nogmaals een run bij VAG Techniek laten doen als vergelijk voor de critici op dit forum ;)
Het rijden is 1 groot feest dus daar mankeert het niet aan!!! :thumbsup:

Cordoba

Forumguru
Had mijn vieze auto netjes verderop uit zicht gezet, zodat ik me niet daarvoor hoefde te schamen :)

De benenwagen genomen, omdat je je schoenen gepoetst had in plaats van de auto? ;)

@Joske bedankt voor de organisatie, volgens mij zo'n vol programma dat veel mensen minstens de helft gemist moeten hebben.:thumbsup:

@ertromp Jouw auto, was echt een mooie uitdaging met duidelijk zichtbare verbetering. Na het wassen en voor de echte detail kreeg ik al commentaar, dat 'm nooit netjes zou krijgen, gaande weg de 'behandeling' veranderde het commentaar, dat was mooi om mee te maken.

@Vagtechniek Lucas, Martin, Thijs en de andere medewerkers bedankt voor het gastheer spelen voor deze forummeeting.:thumbsup:

@peterrapid Ik heb begrepen dat je indirect verantwoordelijk bent geweest, voor de onverantwoord grote taart. Dikke pluim aan de maakster van de taart.:thumbsup:

Cordoba

Forumguru
@Ridley Succes met het herstel van de schade, en zoek de volgende keer een minder degelijke auto uit, om tegenaan te rijden. In elk geval zullen er wel meetingfoto's zijn waar ie in nette staat op staat.

LT83

Forumguru
Nu ga ik aan mezelf denken, binnenkort kom ik weer actief online maar nu eerst opladen #instortingsgevaar
Iedereen bedankt voor de fantastische dag en de life likes die ik in ontvangst heb mogen nemen vandaag! :thumbsup: jullie zijn top! :thumbsup:

Precies, beetje rust op zn tijd is niet onbelangrijk Corne!
Je kreeg net zelfs nog een compliment bij het bekijken van de foto's , mn vriendin gaf aan de gouden velgen wel mooi te vinden onder de Superb ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Jee13

Forumguru
heb nog paar fotos gemaakt

DSCF7691.jpg

DSCF7692.jpg

DSCF7693.jpg

DSCF7694.jpg

DSCF7695.jpg

DSCF7696.jpg

Bovenaan Onderaan