Nazomer meeting Škodaforum - zaterdag 6 september 2014

peterrapid

Forumguru
Eindelijk thuis was me een helse rit om terug te keren.
Maar om mij aan te sluiten aan alle leden, was een superdag een heel grote dank u aan @Joske en alle anderen die hebben meegeholpen. Heb heel veel bijgeleerd dankzij de detailguru's en een pak mooie wagens gezien en gehoord :D kortom gewoon een SUPERDAG dankzij het forum.

eeneen

Lid
Was een leuk dagje inderdaad. Eerstr meeting voor mii maar er zullen er denk ik meer volgen ;). Iedereen van de organisatie een dikke pluim. Leuke locatie en leuke mensen.....kan alleen maar goed zijn natuurlijk.

Kiswum

Forumguru
Ik wil eigenlijk ook nog de zoon van @lovely305 bedanken voor zijn DJ werk. Helaas kon hij niet genoeg laten horen door het kabaal van die die auto's.
De volgende keer moeten we kijken of hij een prominentere + droge plaats kan krijgen voor zijn set.

Even die andere zoon. @Vagtechniek (of andere), ik zag dat jullie een foto hadden gemaakt van ons zoontje Roan op zijn blauwe Roomster. Is die foto gelukt en willen jullie die hier of op FB plaatsen? Bij deze hebben jullie mijn toestemming ;)

Tallguy

Forumguru
@Joske: bedankt voor het regelen, superleuke dag geweest!
@Vagtechniek, bedankt voor de locatie en de hulp aan iedereen, top!
@Corne de kluijver: uiteraard is je brute bak wederom de meest gefotografeerde van een meeting :)
@de rest: sorry dat ik jullie niet kon laten meelachen met de vermogensrun van mijn *kuch* ford. Op de terugweg was nl het gepingel van het vermogen uiteraard in volle mate weer aanwezig, jammergenoeg niet tijdens de run.

Al met al een geslaagde dag, airco weer helemaal gevuld, buikje ook en dit was naar mijn mening de best bezochte najaarsmeeting ooit :)

Cordoba

Forumguru
Misschien een apart topic starten voor de foto's? Houdt het lekker overzichtelijk!

Dat was er de vorige keren ook, maar is geloof ik de laatste keer vervangen door de fotogalerij, dan zou ie in dit deel moeten komen. Door drukte vooraf mijn cameraatje vergeten mee te nemen, en tijdens de meeting ook weinig tijd gehad om foto's te maken.

Overigens door alle drukte niet meer de kuipstoelen in je Faab bekeken Huub, ik hoop dat ik nog een keer de gelegenheid krijg, ik ben wel benieuwd hoe dat zit.

@Tallguy Jammer Eric dat het niet gelukt is, om het Ford-probleem vast te leggen. Je weet wat je moet doen als ie niet meer 'vort' wil? (het Fordlogo eraf krabben)

Laatst bewerkt door een moderator:

Cordoba

Forumguru
@lovely305 Voor de volgende meeting deze uitrusting meenemen Peggy:
high-heels.jpg

of deze compleet met personeel:
draagstoel.jpg

Bovenaan Onderaan