Nazomer meeting Škodaforum - zaterdag 6 september 2014

plaza

Forumguru
Vag techniek heb ik gisteren al uitvoerig bedankt voor de top dag, maar Joske , Antera , de DJ , en alle anderen die een positieve bijdrage aan deze dag hebben geleverd : nogmaals bedankt en geweldig geregeld allemaal.

Antera : de spiegels doen het gelukkig weer , bedankt voor de achterklep aanpassing en voor wat betreft de kortsluiting bij de aanstekers zal ik deze week bij de dealer voor langsgaan .

Corne en Luuk : heb al contact gehad met JD , en ze gaan kijken wat er aan de hand is , wil toch wel graag mijn kudde paarden allemaal weer terug.

Joske

Forumguru
Zo, tijd voor een reactie van mijn kant ;). Moest wel eventjes bekomen na zo een dagje meeting zeg! :D

En deze morgen moest ik naar het ziekenhuis om een NMR-scan te laten uitvoeren van mijn nek, was wel even eng, zo in een buis geschoven worden.. :nailbiting:

Betreft gisteren..

Ja, ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Jullie hadden me totaal verrast! Ben er 100% zeker van dat @Corné de Kluijver dit weeral allemaal stiekem achter mijn rug om geregeld heeft. Mijn dank is echt bijzonder groot voor een ieder van jullie die dit mede mogelijk gemaakt heeft! Ik kan niet anders zeggen dan: dit hadden jullie niet moeten doen.. Maar anderzijds gezien mijn huidige situatie en hetgeen gebeurd is, is dit werkelijk het mooiste geschenk dat het Skodaforum en zijn leden mij konden geven! Mijn dank gaat ook uit naar @Antera die de montage en uitlijning ook weer fijn geregeld heeft :thumbsup:

De meeting zelf vond ik persoonlijk echt een groot succes en ondanks de organisatie er van heb ik meer van kunnen genieten dan de vorige meeting die ik meegedaan had (TVS). Nu ben ik er ook gewoon de gehele dag geweest, was echt superleuk. Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken die langs geweest is, zonder jullie had deze fijne dag ook niet plaatsgevonden! Dan wil ik absoluut de mensen van @Vagtechniek bedanken voor hun warme ontvangst, de uitstekende catering en hun professionele aanpak van deze dag. Het is echt een leuke bende waar ik ondanks we elkaar nog nooit gezien hadden samen veel plezier mee gemaakt hebben.. Lucas, Martin (=jij bent er mij wel wel eentje hoor ;) ;) ) en alle andere medewerkers: een welgemeende dank u :bloemen:.

Aan eenieder die me geholpen heeft op de meeting, zoals reeds vermeld: een tentje helpen opzetten, de rollenbank begeleiden, lege flesjes wegdoen, etc etc het maakt zo een wereld van verschil dat jullie allemaal mee geholpen hebben! (daar denk ik onder andere aan: @dirkkroneman , @Luuk Thijssen, @Kiswum , @Blackokkie2 , @Blacky en dan vergeet ik vast nog een tiental :bloos: )

@Cordoba , @Kippie-style en @Jee13 : bedankt om een leuke detailing-demo te willen doen, ben er zeker van dat jullie er weer een paar "besmet" hebben met het detailingvirus ;) :thumbsup:

@peterrapid : bedankt voor de WAANZINNIG grote taart, ze was ongelooflijk lekker! (bij deze is het jou ook vergeven dat je te laat was op parking Ranst :wacht: ;) ) en @internetboarder natuurlijk ook reuzebedankt voor de kleine maar daarom zeker niet minder lekkere taart :D

@ertromp en @Antera : bedankt voor de VCDS-aanpassingen bij de leden te willen uitvoeren, (volgende keer gaan we dat toch wat beter plannen zodat jullie beiden ook wat meer aan de dag zelf kunnen hebben ;) )

@lovely305 : super bedankt dat jij en je zoon terug langs gekomen zijn en dat je zoon weer DJ wou zijn, we hebben er idd niet zo goed van kunnen genieten met de rollenbank maar de volgende keer geven we jullie een super-plekje om te kunnen draaien :thumbsup: (bij deze zijn jullie dus ook geboekt voor de volgende meeting)

@Corné de Kluijver : van mij krijg je natuurlijk ook een speciale waardering voor gisteren maar ook voor al de maanden er voor, om me met raad en daad bij te staan (achter de schermen ;) ) voor de meeting te plannen, en natuurlijk ook voor het organiseren van die super-cadeau! :D

Ik ben met een grote (weliswaar vermoeide :D ) smile terug naar België gereden, de weg terug was de autosnelweg afgesloten, daardoor een uur langer onderweg geweest maar ja.. langer onderweg zijn in een Skoda is geen straf é :laugh:

Dus nogmaals, mijn dank is bijzonder groot!

JULLIE en de mensen van Vag Techniek hebben er uiteindelijk voor gezorgd dat dit een geslaagde meeting geworden is!

Dank jullie wel :thumbsup:

op jullie gezondheid en tot de volgende meeting! :cheers:

Cordoba

Forumguru
@hchpwp Je hebt een verkeerde knop gebruikt (post #1477), waardoor er een leeg wit plaatje in je post staat. Voor een linkje moet je de 'paperclip' gebruiken, bovenin het reactievak. Juiste linkje van hchpwp

Vanmorgen de doeken uitgespoeld (pads had ik gisteren al voorgespoeld bij Vagtechniek), wasje met pads doeken en de (ingecalculeerde) vuile spijkerbroek gewassen, no nog drogen, en morgen Carclean contacten omdat mijn DAP er tijdens de demo spontaan mee is gestopt. Even kijken of ik 'm zelf open mag halen om te checken wat er aan de hand is.

Gisteravond rond 7 uur thuis, en eigenlijk alleen de boel uitgeladen, gegeten en gecheckt wat er aan plaatjes was geplaatst, geen energie meer om echt de boel op te ruimen en schoon te maken.

Cordoba

Forumguru
@koreaan De meeting is ook niet alleen een topdag geworden door Vagtechniek, Joske en alle anderen die op één of andere manier hebben meegewerkt, maar ook door mensen zoals jij die er een aantal uren sturen voor over hebben gehad.

Bovenaan Onderaan