Nazomer meeting Škodaforum - zaterdag 6 september 2014

Tallguy

Forumguru
Offtopic: google levert mij op dat de MAF de luchtmassameter is en als die vuil of defect is kan dat vermogensverlies tijdens acceleren veroorzaken. Ik koppel m morgen maar eens los en ga testrijden. Blok was iig niet warm genoeg op de bank want bij Eindhoven op de A50 begon het gelazer nl weer. Morgen eens testen.

@Cordoba, even erik in eric veranderd :)

@kwisum : nee, was het maar zo, dan had ik mezelf laten reviseren, scheelt weer een paar jaartjes dat ik langer mee kan :)
 
Laatst bewerkt:

Rem82sch

Senior Member
Heren ik zie dat het weer een geslaagde meeting is geweest:thumbsup:
Ik vindt het echt jammer dat ik er al weer eens door het werk niet erbij hebben kunnen zijn.:cry:
 

Lauter

Nieuw lid
@Joske nogmaals bedankt voor de leuke kennismaking met Skoda tijdens de meeting van vandaag :dankje:
Ik heb heel wat mooi aangeklede en glimmend gepoetste bolides mogen bewonderen!
Tot mijn spijt had ik geen tijd (genomen) om die van mij vooraf te 'kuisen', voor volgende keer beloof ik beterschap!
Ook @Antera bedankt voor de wijzigingen (oa.DRL).
Nu nog binnenkort een afspraak maken met de mannen van VAG om mijn S2 combi 2.0 TDI (140pk) op te kietelen!
Ik zal dan nog laten weten hoe dit is bevallen. Graag tot een volgende keer! Groet, Nick
 

Flem_nl

Forumguru
zijn er nog bijzondere uitkomsten (behalve de power run van @Corné de Kluijver natuurlijk... :maakmegek:) van de verschillende vermogen runs? Uiteraard ben ik speciaal geïnteresseerd in de O3 met een 1.4 TSi (+DGS?)....
 

hchpwp

Actief lid
VAG techniek heeft een Golf 7 met een 1.4 TSI met dsg op de bank gehad, daar kwam 143 pk uit. Ik was ook nieuwsgierig naar het aantal pk's, daarom even gevraagd.
 
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Het was een gezellige dag en heb weer een aantal dingen bij geleerd en weer veel mensen blij gemaakt. De volgende keer ga ik eens wat meer tijd nemen om wat te kletsen enz. Heb uiteindelijk denk ik 2 auto's de bank op gezien :cry:
 
Ja je was druk bezig idd. Jammer dat mijn octaaf vreemde code's heeft in zijn programmering die niet overeen komen. Zou ik btw deze code's ergens kunnen vinden/ opzoeken??
 

Antera

Donateur
Ik denk dat de juiste comfort module de oplossing is. Wat ik later bedacht is dat de module met een bepaalde dongle is omgecodeerd ergens voor. Zo was er een module voor het auto sluiten van je ramen maar ook andere die je met een dongle deed maar daarna je module wel blokkerder of de waardes verborg
 

Antera

Donateur
Ik heb helaas weinig tot geen foto's geschoten wegens het druk bezig zijn met de aanpassingen van de skoda's. .

Misschien hebben de meeste wel gezien dat mijn grill wat spaakjes miste:

10408003_10203751861350899_7221535256683533658_n.jpg


Tja als je motorkap niet meer open kan dan zal je op een of andere manier bij je slot moeten komen en helaas koste dat me grill. Dus nee was geen kunst en nee was niet om meer lucht te vangen.

Ik dank alsnog iedereen voor deze mooie dag. @Joske voor het super oraginiseren. @Corné de Kluijver en Berend voor de tip omtrend de Bi-xenon. @blauwkeut voor het onderdeelnummer en natuurlijk alle andere voor de gezelligheid.

Tot de volgende meet
 
Bovenaan Onderaan