Nazomer meeting Škodaforum - zaterdag 6 september 2014

andrehj

Forumguru
@Joske : Ik werd er net @ertromp op gewezen dat ik niet op ben komen dagen op de meeting. Dat ik er niet was, dat wist ik uiteraard wel. Maar dat ik op de lijst stond niet (meer). Maar hij had gelijk, ik had me op 15 januari in deze post wel min of meer opgegeven. Helaas was ik dat al lang weer vergeten en ik had ook niet meer gezien dat ik op de lijst stond.
Excuses hiervoor. Het zal me niet nog eens overkomen.

Joske

Forumguru
Ik ben er ondertussen al op aangesproken geweest door een aantal mensen van onze "Skodaforum-kern" en gisteren ook nog door de mensen van Vag Techniek.

Oorspronkelijk was er sprake van een BBQ-wagen te laten komen, maar dan moet Vag Techniek nu natuurlijk wel op voorhand weten hoeveel mensen er exact komen. (of toch op een man of 2-5 meer minder) Stel nu dat wij tot deze overeenkomst gekomen waren.. dan zat Vag Techniek nu nog steeds BBQ-vlees te eten tot volgende week zondag...

Ik wil maar zeggen, als je je opgeeft voor een meeting, zouden we het toch appreciëren dat je daadwerkelijk komt OF toch op zijn minst een tijdje op voorhand laten dat je verhinderd bent. Bij deze meeting zijn er 55 van de 74 personen die zich aangemeld hadden langsgekomen, van die 19 stonden er nog een aantal met OVB waarvan een aantal mij persoonlijk op voorhand op de hoogte gebracht hadden van wat het zou afhangen of ze al dan niet kwamen. Dus daar heb ik dan ook begrip voor indien ze niet komen.

Dus bij een volgende meeting mag ik hopen dat eenieder hier het belang van inziet en zich dan ook enkel aanmeld indien ie absoluut kan en wil langskomen. Of toch de beleefdheid er op na houden van van te voren te laten weten dat je er niet kan bij zijn.

Alvast bedankt :)

Cordoba

Forumguru
@Joske dan hadden ze ook de meeting van Seat Online bij Vagtechniek kunnen vervroegen, om eerder door het BBQ-vlees te geraken (die meeting staat nl. voor 20/9 gepland). Overigens kun je je oproep voor de meeting nu wel uit je onderschrift halen Joris.

louigi58

Senior Member
Wist niet dat er zoveel niet zijn komen opdagen, anders had ik ook nog wel een aanpassing laten doen. Kan me volledig bij Joske aansluiten.

Badnews

Senior Member
Ik heb even de vermogen runs van @Antera en @Pendragon (hoop dat het klopt en de goede namen bij autos heb geplaatst) op mijn computertje gezet.
Niet allemaal tegelijk, dan zit mijn 100mbit pijpje zo dicht, lichte compressie moeten toepassen om 1080p te behouden.

http://www.badnews.nl/skoda/antera.html - incl screenshot decibel meter (genomen tegen het einde)
http://www.badnews.nl/skoda/pendragon.html - vanaf zijraam

let op: werkt niet goed in chrome, tested met Safari en IE, chrome geeft een zwart scherm.
Chrome heeft problemen met H264 codec.

zet zo een nieuwe link verderop, uploading naar 'jij buis'

Laatst bewerkt:

Pendragon

Donateur
Bedankt @Badnews! Je kunt ze ook verborgen op youtube plaatsten (zoals ik gedaan heb), dan heb je de link nodig om ze te bekijken, maar wat jij doet is natuurlijk ook prima!

Ik probeerde ze te bekijken, maar bij mij blijft het zwart en heb ik alleen geluid in Chrome en een foutmelding in IE.

Cordoba

Forumguru
Ook in Firefox krijg ik alleen een melding dat het niet zichtbaar is (alleen screenshot van de db-meter is zichtbaar)

Badnews

Senior Member
ik zal straks even kijken, deze player zou gewoon moeten werken (op mijn mac werkt alles).
Waarschijnlijk in de h264 een foute instelling..
vanavond poging 2.. :) Eerst even de kleine in bed schoppen..

Pendragon

Donateur
Ja, wel eens vaker gelezen met de JWPlayer. Als je op google zoekt vind je genoeg over JWPlayer en zwart scherm maar wel audio.

Desperado

Forumguru
Zo, even een weekendje weg en 10 pagina's bijlezen over de meeting.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, het is duidelijk dat het super was. Gezellig en goed georganiseerd.
Volgende keer doe ik mijn best, ervan uitgaande dat ik met de 6 welkom ben. :D

Joske

Forumguru
@ Joske, een kleine fee vragen kan wonderen doen en kom je uit de kosten, de echte geïnteresseerden hebben er meestal geen probleem mee. Ik toch niet, zeker als je z'n service krijgt als wij hebben mogen ontvangen.
Proficiat aan allen die hieraan hebben meegewerkt.
dat was ook mijn gedachten gekruist maar dan ga je teveel mensen afschrikken om langs te komen vrees ik dan. En dat wil ik ook absoluut niet, mensen ontmoedigen om naar een meeting te komen.. Iedereen is welkom :)

Bovenaan Onderaan