Ik ben er ondertussen al op aangesproken geweest door een aantal mensen van onze "Skodaforum-kern" en gisteren ook nog door de mensen van Vag Techniek.
Oorspronkelijk was er sprake van een BBQ-wagen te laten komen, maar dan moet Vag Techniek nu natuurlijk wel op voorhand weten hoeveel mensen er exact komen. (of toch op een man of 2-5 meer minder)
Stel nu dat wij tot deze overeenkomst gekomen waren.. dan zat Vag Techniek nu nog steeds BBQ-vlees te eten tot volgende week zondag...
Ik wil maar zeggen, als je je opgeeft voor een meeting, zouden we het toch appreciëren dat je daadwerkelijk komt OF toch op zijn minst een tijdje op voorhand laten dat je verhinderd bent. Bij deze meeting zijn er 55 van de 74 personen die zich aangemeld hadden langsgekomen, van die 19 stonden er nog een aantal met OVB waarvan een aantal mij persoonlijk op voorhand op de hoogte gebracht hadden van wat het zou afhangen of ze al dan niet kwamen. Dus daar heb ik dan ook begrip voor indien ze niet komen.
Dus bij een volgende meeting mag ik hopen dat eenieder hier het belang van inziet en zich dan ook enkel aanmeld indien ie absoluut kan en wil langskomen. Of toch de beleefdheid er op na houden van van te voren te laten weten dat je er niet kan bij zijn.
Alvast bedankt