Fijne vakantie en niet te veel met je automatische achterklep spelen hoor...Zo, vakantiespullen zijn zo'n beetje gepakt dus ik heb het voorbeeld van @hchpwp gevolgd en ook mijn fotobijdrage online gezet via Picasaweb: https://picasaweb.google.com/114082721037279622168/SkodaForumMeeting06092014. @Joske, jij hoeft me dus niet meer te assisteren. Tijd over dus voor wat anders (volgende meeting verzinnen? )
Dankjewel kerel, ga ik direct doen om vervolgens m'n mandje in te duiken@Corné de Kluijver, ook jij mag je rode regeltjes deleten uit je handtekening
Nou, als ik de plaatjes zo zie is het een gezellige bedoeling geweest. Weet alleen niet of mijn 'vuilniszakken' grijze, meer dan standaard, SIIC helemaal past tussen het geweld van de SII v6-en en OII en III RS-en..
105 PK valt hier een beetje in het niet .
Kwas bij de mini-mini meeting vorige week...mijn auto ter beschikking gesteld van de wetenschapJe kan nu waarschijnlijk wel zien, wanneer iemand ook daadwerkelijk naar meetings komt.
Die doet het inderdaad perfect! Ben er hierdoor wel achtergekomen dat m'n bumperbeschermstrip in het midden loslaat waardoor de onderkant van de achterklep er tegenaan schuurt.Fijne vakantie en niet te veel met je automatische achterklep spelen hoor...
Dubbelzijdige kleefband maar gebruik alleen deze waar 3M op staat, er bestaat zeker en vast goed spul van een ander merk maar 3M producten koop ik met m'n ogen dicht vanwege de kwaliteit, helaas prijzig.Iemand een tip waarmee ik 'm vast kan zetten waardoor-ie ook in het midden goed blijft zitten?