Nazomer meeting Škodaforum - zaterdag 6 september 2014

Vanenkelen

Forumguru

Tafkah

Forumguru
Nou, als ik de plaatjes zo zie is het een gezellige bedoeling geweest. Weet alleen niet of mijn 'vuilniszakken' grijze, meer dan standaard, SIIC helemaal past tussen het geweld van de SII v6-en en OII en III RS-en..
105 PK valt hier een beetje in het niet :(.

:D

Cordoba

Forumguru
Nou, als ik de plaatjes zo zie is het een gezellige bedoeling geweest. Weet alleen niet of mijn 'vuilniszakken' grijze, meer dan standaard, SIIC helemaal past tussen het geweld van de SII v6-en en OII en III RS-en..
105 PK valt hier een beetje in het niet :(.

:D

Op de rollenbank is ook 70 pk gemeten, en dat was meer dan verwacht, dus niet allemaal snelle jongens en grote nieuwe bakken.

@nietje72 Bedankt voor het plaatsen van je foto's, deze keer zelf geen enkel plaatje geschoten, maar toch veel plaatjes te bekijken.

Tafkah

Forumguru
Realiseer mij net dat mijn oh zo standaard, vuilniszak grijze SII niet meer zo standaard is, sinds @ertromp vorige week mijn achterlichten gekoppeld heeft aan mijn DRL (waarvoor dank!).

Maar ja, gezien de activiteiten van @Antera en @ertromp dit weekeinde zal dat inmiddels ook niet meer zo speciaal zijn...
Kan nu waarschijnlijk wel zien wanneer iemand lid is van dit forum......

nietje72

Forumguru
Fijne vakantie en niet te veel met je automatische achterklep spelen hoor... ;)
Die doet het inderdaad perfect! Ben er hierdoor wel achtergekomen dat m'n bumperbeschermstrip in het midden loslaat waardoor de onderkant van de achterklep er tegenaan schuurt. :cry:
Ik heb 'm er gister helemaal vanaf gehaald en ben me nu gek aan het boenen met alcohol om de stickerresten eraf te krijgen. Ga er mogen mee verder. Iemand een tip of eigen ervaring hoe ik 'm vast kan zetten waardoor-ie ook in het midden goed blijft zitten?

Laatst bewerkt:

blokart

Senior Member
Iemand een tip waarmee ik 'm vast kan zetten waardoor-ie ook in het midden goed blijft zitten?
Dubbelzijdige kleefband maar gebruik alleen deze waar 3M op staat, er bestaat zeker en vast goed spul van een ander merk maar 3M producten koop ik met m'n ogen dicht vanwege de kwaliteit, helaas prijzig.

Bovenaan Onderaan