Nazomer meeting Škodaforum - zaterdag 6 september 2014

Wij doen dit bij de clioclub (ander forum waar ik actief ben en zelfs in het beheerteam zit) op de volgende manier:

Als er een meeting georganiseerd wordt door leden wordt dit vaak in overleg gedaan met het beheerteam. Wij kunnen dan topics bijvoorbeeld sticky maken of er een poll aanhangen (dat kunnen de leden daar zelf niet). Als het in samenwerking gaat met het beheer krijgt iedereen die lid is van het forum (kleine 4000 leden) een PB met vaak een melding in je email dat je een nieuwe PB ontvangen heeft. Wij kunnen als admin zijn de bijvoorbeeld een groeps PB de deur uit doen. Zo krijgt iedereen bericht dat er een meeting aan zit te komen. Ook doen wij dan gegeven moment een herinnering sturen ook via de PB. Afhakers helaas altijd wel, maar zoals gezegd al het is niet meer dan normaal om jezelf even af te melden. Iets met fatsoensnormen ofzo :tongue:.

Misschien is dit een optie ook voor hier? Weet niet of hier ook een actief beheersteam is waar de mods samen met de admins regelmatig overleg hebben over het reilen en zeilen van het forum?

Kiswum

Forumguru
Ik heb bij de vorige meeting een mailtje gehad dat er een tourmeeting was en dat je je daarvoor kon aanmelden.

Afmeldingen heb je inderdaad altijd wel. Ik heb gemerkt dat de opkomst vrij hoog is als je een aanbetaling moet doen.
Misschien moeten we daar ook aan gaan denken bij meetings waarbij een bepaald bedrag nodig is.

Waarbij een bepaald bedrag nodig is zou ik er voor kiezen als organisator om van te voren het bedrag van de leden die komen te innen. Dit uiteraard met een uiterste betaaldatum. Zo kan de organisatie de rekening ter plekke voldoen waar de meet georganiseerd is. Leden die wel hebben betaald en niet zijn gekomen hebben zonder goede reden gewoon pech en zijn het geld kwijt. Zo had ik het vorig jaar geregeld bij de clioclub. Is dus 1 lid geweest wat wel betaald had, maar geen goede reden had om te komen. Dat geld is dan ook in de clubkas gegaan welke gebruikt wordt om bepaalde aspecten op een meet, denk aan koffie of fris te kunnen aanschaffen zonder dat de komende leden daarvoor hoeven te betalen.

Joske

Forumguru
Ik moet nog een forumlid bedanken voor de "echte goudse stroopwafelen".. ze waren echt bijzonder lekker!

Alleen.. ik weet het forumlid zijn naam niet meer :bloos: :bloos: :bloos:
heel genant.. maar wou de persoon toch bedanken voor de koekjes..

lugolux78

Forumguru
Effe kentekens doorgeven aan Koos Spee :deuk:
Koos is werkeloos. Die werkt al poosje niet meer bij CJIB (of ja de instantie erachter) . Een van de reden was dat hij de relatie tussen gevaar en hoogte bekeuringen nergens meer vond opslaan. Claxoneren 380 eur. Door rood rijden 280 eur volgens mij... Goede vent die Koos

• Leuk
Waarderingen: LT83

lean

Lid
Joske en Anterra
ik was de man van de stroopwafels, zo maar een aardigheidje.
Dank ik echter geheel aan mijn kant, super dag georganiseerd door Joske.
Anterra: ik ben erg blij met je VCDS aanpassingen

Tot ziens op de volgende Skoda dag.
Leo Kooij

Bovenaan Onderaan