Nazomer meeting Škodaforum - zaterdag 6 september 2014

Jee13

Forumguru
Was een geslaagde meeting!
@Joske bedankt en VAG Techniek, superlokatie
Leuk om de gezichten bij de forumnamen/autos te zien en live te spreken

Ik hoop dat ik jullie met het poetsvirus aangestoken heb:deuk::D

Op de heenweg met leuke colonne (@Corné de Kluijver , @Kippie-style , @Antera , @Vanenkelen , @internetboarder ) heengereden, wij waren ruim op tijd bij VAG Techniek.

We waren zelfs eerder dan @Joske :maakmegek:

Veel mensen gesproken, oa ook eigenaar van zwarte O2 RS welke te koop was, was dit luuk?
Mogelijk dat ik overstap naar benzine ga maken ivm minder km's per jaar.

lovely305

Forumguru
Jij bedankt @ertromp .

Je had moeten zien hoe wij iedere keer aan het glunderen waren als we weer een van de aanpassingen zagen.
Net of we een nieuwe auto hebben!

Door vermoeidheid zijn we niet erg lang gebleven maar we hebben het enorm naar ons zin gehad.
Leuk om iedereen weer te zien en ook zeker de nieuwe fans!

Tot de volgende meeting!

Badnews

Senior Member
Niet zo heel lang geweest, maar het was even gezellig.
Het leukste vond ik het verschil in eigenaren, dit is behoorlijk divers. De skoda rijder is niet in een hokje te plaatsen :)

@Pendragon ik heb volgens mij jouw rollerbank run op mijn phone, pm me maar als je die wilt.

(Ook die van @Antera denk ik, incl een decibel meting :) tegen de 120db)

Verder gezellig, super organisatie!! Had mijn vieze auto netjes verderop uit zicht gezet, zodat ik me niet daarvoor hoefde te schamen :)

plaza

Forumguru
Een hele hele hele GROTE PLUIM voor VAGTECHNIEK :bloemen:

Wat hadden jullie het goed voormekaar , echt geweldig , zeer zeer bedankt voor de gastvrijheid en al het heerlijke eten , TOP , echt TOP .

Gieltje

Actief lid
Wel een puntje:
- na het zakken van de rechterbuitenspiegel in achteruit, komt daarna de spiegel niet meer omhoog! Alleen als ik dan de knop van de buitenspiegels op O zet ipv R gaat hij weer omhoog[/quote]

Hij gaat weer omhoog boven de 20km. Op dezelfde snelheid als waar de sloten op slot springen. Dat al geprobeerd?

Bovenaan Onderaan