New Fabia Combi???

Jpoers

Lid
Kijk en oordeel zelf.....

Link is hier te vinden:
http://www.autorevue.cz/Bleskovky/N...zena-v-provozu/sr-1-sc-3-a-12507/default.aspx

Het lijkt welhaast de achterkant van een Seat Altea XXL, gemengd met die van een Volkswagen Golf Variant. Beide auto's vind ik lelijk, dus jullie hoeven niet te raden wat mijn oordeel over deze Fabia Combi is...

Bron: www.autorevue.cz

Uhm Min Min is Plus toch?? Dus je bent er best wel positief over?
Maar helaas de combi op de foto's is inderdaad niet een van de beste ontwerpen!

joergarms

Senior Member
nou... ik weet niet wat voor drank/drugsprobleem de Skoda ontwerper heeft maar hij mag wel even naar een afkick kliniek toe... Ze zijn de weg IMHO een beetje kwijt.
De O2 is super, de Roomster is gedurft en in mijn ogen geslaagd, de Fab1 is geen gewaagd model, maar gewoon functioneel.
De Fab2 is qua verhoudingen en proporties compleet mislukt, betwijfel ook echt dat ze de verkoop successen van de oude fab kunnen evenaren.

/me weet nu helemaal niet meer wat hij volgend jaar moet gaan uitzoeken als de Fab1 250.000km heeft bereikt... toch maar proberen of een O2 tot de mogelijkheden kan gaan horen of anders een Roomster...

Ben het helemaal met je eens.
Ik geloof niet dat dit het oude vertrouwde gevoel kan oproepen bij SKodarijders.
Gelukkig heb ik de mijne pas net 2 weken, dus ik kan nog een aantal jaren vooruit, maar daarna denk ik dat het een leuke O2 wordt.

Hier nog een paar foto's.
Bron Autoweek:

Bijlagen

• skodafabiacombi1w8pt.jpg
    skodafabiacombi1w8pt.jpg
    74,9 KB · Weergaven: 40
  • skodafabiacombi2w6cq.jpg
    skodafabiacombi2w6cq.jpg
    21,2 KB · Weergaven: 49
  • ost1bfd2bfabiacombi2eq4.jpg
    ost1bfd2bfabiacombi2eq4.jpg
    22,4 KB · Weergaven: 68

Hetzer

Forumguru
He, die laatste foto kon ik nog niet, ziet er hier toch redelijk ''af'' uit, hij zal wel behoorlijk hoog zijn ,beetje zoals de 307SW

Om de plaatjes compleet te maken.
Hier de laatste.

Bijlagen

• VEN1c00fe_Fabia_combi_1.jpg
    VEN1c00fe_Fabia_combi_1.jpg
    31,1 KB · Weergaven: 52

LenK

Forumguru
Diezelfde link is een paar dagen geleden ook al gepost: zie een paar berichtjes terug bij Michel

joergarms

Senior Member
De kont lijkt ook op een verkleinde versie van de Subaru Legacy.
Maar bij de Skoda doet het allemaal wat te gedrongen aan.
Bij mij worden er absoluut geen "koopdrang" gevoelens losgemaakt.

Hetzer

Forumguru
De kont lijkt ook op een verkleinde versie van de Subaru Legacy.
Maar bij de Skoda doet het allemaal wat te gedrongen aan.
Bij mij worden er absoluut geen "koopdrang" gevoelens losgemaakt.

Helemaal mee eens, ik vind hem zelf van de achterkant ook wel wat lijken op de Stilo Station, en dat was ook geen verkoop succes

Nee dan doet de opvolger van de directe concurrent van de Fabia Combi veel beter!!

Dat is de 207sw en die ziet er verlopig , wat gelikter uit

Bijlagen

• 1352.jpg
    1352.jpg
    19,2 KB · Weergaven: 42

LenK

Forumguru
Ieieieieiek
Peugeot van tegenwoordig, nee dank je
Vooral die bek aan de voorkant verpest alles, jach
Koplampen tot aan de voorruit, brrrr
Die naad dwars over de motorkap
Die wielkasten
Dat lastige extra ruitje in de voordeur, waardoor oa die idiote spiegels
Moet ik doorgaan??
Gewoon stylen om het stylen en dan mislukt het altijd

Helemaal mee eens, ik vind hem zelf van de achterkant ook wel wat lijken op de Stilo Station, en dat was ook geen verkoop succes

Nee dan doet de opvolger van de directe concurrent van de Fabia Combi veel beter!!

Dat is de 207sw en die ziet er verlopig , wat gelikter uit

Ik vond de styling van peugeot altijd vrij goed. de 406 coupe, de 206, uit elke hoek bekeken mooie auto's. de laatste jaren lijkt het alsof ze een fietspomp op de ontwerpen zetten: alles opblazen totdat alle proporties verdwenen zijn. slank en elegant telt niet meer, het moet allemaal oversized en wat mij betreft over de top. en dan idd LenK, die klompen van hangende! spiegels.....

LenK

Forumguru
Zoiets?
peugeot_107_07.jpg

Brrrrrrrrrrrrr......
En wie kan er door die deuren naar binnen? Kleinduimpje?

Hetzer

Forumguru
Zoiets?
peugeot_107_07.jpg

Brrrrrrrrrrrrr......
En wie kan er door die deuren naar binnen? Kleinduimpje?

Pff niet overdreven, kijk van die styling valt wat te zeggen, maar wij heb naast onze Fabia ook nog een een C-1 5-deurs en door die deuren kan ik gewoon doorheen, en de binnen ruimte is ook echt meer dan genoeg zelfs met mijn lengte van 1.85, nee deze auto's zijn opmerkelijk ruim, moet wel zeggen dat deze binnen ruimte ten koste gaat van de bagage ruimte, die is nagenoeg nihil

Bijlagen

• DSC00020.JPG
    DSC00020.JPG
    78,4 KB · Weergaven: 21

okocha

Nieuw lid
combi is inderdaad niet echt super, 't is niet meer dan een verlengde fabia terwijl de huidige combi wel degelijk iets anders is dan de oude hatchback door de dakdragers en de 'afgeronde' achterzijde van de zijkant... Wanneer moet de combi eigenlijk uitkomen?

Bovenaan Onderaan