p.s....heb je die prijslijst ook al digitaal kunnen vinden???
De Columbus wordt geleverd op auto die besteld zijn na 15 december 2008. Dat was het bericht volgens mijn dealer..
Hij wordt nu standaard meegeleverd op de Ambition Business Line, waardoor ie nu 500 euro duurder wordt. het is dus geen optie.En waarvan de columbus dus als optie is meebesteld?
Of is de business line 500 EU duurder geworden met standaard columbus?
Hij wordt nu standaard meegeleverd op de Ambition Business Line, waardoor ie nu 500 euro duurder wordt. het is dus geen optie.
Barthez,toch eens kijken of hij voor mij ook nog leverbaar is......heb een ambition business, maar van vóór 15 december.....
Hij wordt nu standaard meegeleverd op de Ambition Business Line, waardoor ie nu 500 euro duurder wordt. het is dus geen optie.
Barthez,
Wanneer wordt ie geleverd dan? De mijne ergens in maart. heb nu een A4 Avant 2.0 TDi als tijdelijke auto.. Ook geen straf trouwens. Maar ik ga mijn S2 chippen.. Dat doe ik zelf.. Ik heb de 1.9TDI. met chiptune gaat ie naar 150PK met 365Nm..
Je zou je verkoper kunnen bellen om te vragen of er nog wat te regelen valt.. Alleen vind ik het een raar beleid van Skoda dat je voor de navi-software nog 250 euro moet betalen. Ik ga ervoor zorgen dat ik er niks voor ga betalen..! Anders download ik 'm wel van usenet ofzo..
Hallo, ik heb ook nog iets vreemds.
Ik wil een S2 Ambition Business Line bestellen met als extra optie "Park assist".
Nu vertelde mijn dealer dat dat niet kan! Wel bij een normale Ambition, maar niet op de Business Line uitvoering.
Is dat nu soms ook aangepast op de nieuwe prijslijst?
Is "Park assist" soms ook toegevoegd aan de standaard uitrusting van de Business Line?
Weet iemand het?
Groeten Frank
Ze gaan geen extra opties bij een aantrekkelijke Business line geven!!!
Hier in Belgie kan dat allemaal wel op het company pack. Alle gewone opties zijn gewoon beschikbaar.
Ik heb het al gevonden...
http://www.autoinbedrijf.nl/uploads/modelchanges/987.pdf
Nieuwe Prijslijst, nu is de Columbus standaard voor de BL
Hopen dat mijn auto volgens de nieuwe standaard geleverd wordt!!!
Wanneer is die van jou besteld??? Ik heb vandaag de dealer gebeld, maar die zou nog terug bellen....morgen maar weer eens bellen met de vraag of de columbus alsnog standaard aanwezig is in mijn BL en zoniet pof deze achteraf alsnog voor 500 euro geplaatst kan worden........ben erg benieuwd.....de mijne is nog niet gebouwd....dus zou toch mogelijk moeten zijn zou je zeggen.
Iemand enig idee of de columbus achteraf te monteren is? en zoja....waar zit de GPS ontvanger dan?
De mijne is 23-12-2008 besteld door de dealer, ik heb vandaag van de dealer te horen gekregen dat ik de columbus erin krijg!
Ze hebben met Skoda gebeld hierover :super:
Natuurlijk kan hij altijd achteraf ingebouwd worden, het is aan je dealer wat hij ervoor gaat vragen, mocht hij niet binnen de nieuwe regeling vallen....