Nieuwe Business line uitvoering voor de Superb 2 diesel

HWH

Lid
Ben nog aan het proberen om mijn 1.4 TSI ambition om te laten zetten. Verzoek ligt nu bij Leaseplan en hopelijk gaat het lukken. Het aanbod is echt supergoed. Columbus, parkeersensoren voor en achter, bi-xenon etc etc. En dat voor E 30.900.

Het enige jammere is dat ik mijn 18 inch Themisto's niet kan houden. Die zijn niet af fabriek leverbaar op de BL. Dat wordt 17 inch Trifid. Tja je kan niet alles hebben....

Bartez

Lid
:cheer: Yeeeeh.....heb vandaag contact gehad met de dealer en de leasemaatschapij en ik krijg ook de columbus in de auto ipv de Bolero!!!

Begin december besteld....

voorlopige slechte nieuws.....leverdatum week 20 :1439: ipv week 8....maar dat lag wellicht aan de Bolero....dat ging de dealer nog even uitzoeken....hopelijk toch nog week 8 ipv 20....we wachten af!

HWH

Lid
Week twintig? Dat is in mei! Mijne stond nu voor produktie in week 9 maar als het een businessline wordt schuift het misschien wel op. Maar week 20 is wel erg bar...

Bartez

Lid
Week twintig? Dat is in mei! Mijne stond nu voor produktie in week 9 maar als het een businessline wordt schuift het misschien wel op. Maar week 20 is wel erg bar...

Inderdaad...ik hoop maar dat hij zich vergist.....

p.s...iemand enig idee of op de BL versies ook dimmende buitenspiegels aanwezig zijn naast de dimmende binnenspiegel?

breef

Lid
:cheer: Yeeeeh.....heb vandaag contact gehad met de dealer en de leasemaatschapij en ik krijg ook de columbus in de auto ipv de Bolero!!!

voorlopige slechte nieuws.....leverdatum week 20 :1439: ipv week 8....maar dat lag wellicht aan de Bolero....dat ging de dealer nog even uitzoeken....hopelijk toch nog week 8 ipv 20....we wachten af!

Kan komen doordat hij opnieuw in de planning is gezet ipv huidige aangepast .. aangezien de superb erg populair is loopt waarschijnlijk de planning steeds meer op...

Torica

Lid
Kan komen doordat hij opnieuw in de planning is gezet ipv huidige aangepast .. aangezien de superb erg populair is loopt waarschijnlijk de planning steeds meer op...
Ik houd mijn hart vast! Mijn S2 is vandaag besteld (heb uiteraard nog geen leverweek gekregen) maar dit zou dan week 24/25 worden? Ik hoop dat ze snel in gaan lopen!

Ze hebben toch een productiestop gehad? Ik vraag mij de noodzaak hiertoe af als ik deze levertijden lees!

Torica

Lid
Het jammere is inderdaad dat er helemaaaaaaaaaaal geen navi in de Ambition Business Edition kan. Navi is mijn ogen wel een van de belangrijkste zaken in een Business Edition..
Volgens mij wordt de BL vanaf nu geleverd met een columbus en heeft dus standaard navigatie aan boord.

octofreak

Actief lid

p.s...iemand enig idee of op de BL versies ook dimmende buitenspiegels aanwezig zijn naast de dimmende binnenspiegel?

Dat vraag ik mij ook af. Standaard zit het wel erop maar op de BL lijkt het van niet.

Bartez

Lid
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartez

Dat vraag ik mij ook af. Standaard zit het wel erop maar op de BL lijkt het van niet.

-> IEMAND AL EEN BUSINESS LINE UITGELEVERD GEKREGEN TOEVALLIG DIE DIT KAN BEVESTIGEN?

breef

Lid

Bartez, die spiegels zijn nog niet zo interessant toch? ;)

Heb je al gehoord gekregen of het echt week 20 gaat worden?

Dat het aan de bolero zou liggen is heel vreemd! Je zou eerder denken dat het juist aan de Columbus ligt want die heeft al jaren leveringsproblemen lijkt het wel.. raar dat ze dat ook nog steeds niet op gang krijgen :crazy:

Bartez

Lid
Bartez, die spiegels zijn nog niet zo interessant toch? ;)

Heb je al gehoord gekregen of het echt week 20 gaat worden?

Dat het aan de bolero zou liggen is heel vreemd! Je zou eerder denken dat het juist aan de Columbus ligt want die heeft al jaren leveringsproblemen lijkt het wel.. raar dat ze dat ook nog steeds niet op gang krijgen :crazy:

neuh....maar wel handig die spiegels. Mijn contactpersoon bij de dealer was er vandaag niet, morgen hoor ik meer....:945:

Bartez

Lid
zerker handig en des te vreemder als het ineens niet op de BL zit...

Tja....zou het ook vreemd vinden als het er niet opzit, aangezien het wel als optie leverbaar is op de standaard modellen, maar niet als optie op de BL. Hopelijk is het dus al standaard!

FoxRay

Lid
Ik heb vandaag mijn Superb 2.0 TDI Ambition Business Line opgehaald.
Helaas zit er bij mij ook een telefoonhouder in.
Iemand enig idee welke adapters je hierop kunt kopen? De dealer kon me er (nog) niks over vertellen.

Voor zover ik gezien heb dimt alleen de binnenspiegel.
De buitenspiegels dimmen volgens mij niet.

FoxRay

Lid
Nog geen foto's gemaakt nee.
Heb de auto pas eind van de dag opgehaald.
Toen ik thuis aankwam, was het alweer donker.

Zal binnenkort weleens foto's maken.

Bovenaan Onderaan