Bartez
Lid
Mijn dealer gaf ook nog eens aan vandaag dat de BL ook op de benzinemotoren is te bestellen ipv alleen diesel.
Had iemand dat al gehoord?
yep: http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=7579
:baby012:
Mijn dealer gaf ook nog eens aan vandaag dat de BL ook op de benzinemotoren is te bestellen ipv alleen diesel.
Had iemand dat al gehoord?
Week twintig? Dat is in mei! Mijne stond nu voor produktie in week 9 maar als het een businessline wordt schuift het misschien wel op. Maar week 20 is wel erg bar...
Yeeeeh.....heb vandaag contact gehad met de dealer en de leasemaatschapij en ik krijg ook de columbus in de auto ipv de Bolero!!!
Begin december besteld....
voorlopige slechte nieuws.....leverdatum week 20 :1439: ipv week 8....maar dat lag wellicht aan de Bolero....dat ging de dealer nog even uitzoeken....hopelijk toch nog week 8 ipv 20....we wachten af!
Ik houd mijn hart vast! Mijn S2 is vandaag besteld (heb uiteraard nog geen leverweek gekregen) maar dit zou dan week 24/25 worden? Ik hoop dat ze snel in gaan lopen!Kan komen doordat hij opnieuw in de planning is gezet ipv huidige aangepast .. aangezien de superb erg populair is loopt waarschijnlijk de planning steeds meer op...
Volgens mij wordt de BL vanaf nu geleverd met een columbus en heeft dus standaard navigatie aan boord.Het jammere is inderdaad dat er helemaaaaaaaaaaal geen navi in de Ambition Business Edition kan. Navi is mijn ogen wel een van de belangrijkste zaken in een Business Edition..
Inderdaad...ik hoop maar dat hij zich vergist.....
p.s...iemand enig idee of op de BL versies ook dimmende buitenspiegels aanwezig zijn naast de dimmende binnenspiegel?
Volgens mij wordt de BL vanaf nu geleverd met een columbus en heeft dus standaard navigatie aan boord.
Yeeeeh.....heb vandaag contact gehad met de dealer en de leasemaatschapij en ik krijg ook de columbus in de auto ipv de Bolero!!!
Begin december besteld....
voorlopige slechte nieuws.....leverdatum week 20 :1439: ipv week 8....maar dat lag wellicht aan de Bolero....dat ging de dealer nog even uitzoeken....hopelijk toch nog week 8 ipv 20....we wachten af!
Bartez, die spiegels zijn nog niet zo interessant toch?
Heb je al gehoord gekregen of het echt week 20 gaat worden?
Dat het aan de bolero zou liggen is heel vreemd! Je zou eerder denken dat het juist aan de Columbus ligt want die heeft al jaren leveringsproblemen lijkt het wel.. raar dat ze dat ook nog steeds niet op gang krijgen :crazy:
neuh....maar wel handig die spiegels. Mijn contactpersoon bij de dealer was er vandaag niet, morgen hoor ik meer....:945:
zerker handig en des te vreemder als het ineens niet op de BL zit...
Voor zover ik gezien heb dimt alleen de binnenspiegel.
De buitenspiegels dimmen volgens mij niet.