Nieuwe Firmware 1985 beschikbaar voor de Octavia 4

Rob

Forumguru
Ook als je dat niet hebt. Wel werkt OTA pas vanaf een bepaalde software versie als ik het mij goed herinner.
Sinds gister de Octavia voor de deur en softwareversie is 1941.

Zou denken dat dat via OTA allang 1969 had moeten zijn, maar goed.. ik ben benieuwd of ik komende tijd iets OTA ontvang richting 1985.

mothergoose

Actief lid
Gisteren de eerste misser al weer gehad, Apple Carplay start op maar infotainment geeft geen beeld. Wel iets van kleur op het scherm, maar geen Apple Carplay beeld. De radio en de rest van het infotainment deed het wel. Powerknop van de radio 'ingedrukt' houden tot het systeem uit gaat en weer opstart, alles werkt weer...... My 2 cents, maar 1985 is dus ook niet feilloos blijkt maar weer

pp1961

Nieuw lid
Onnodig polariserend, zo gaan we hier niet met elkaar om.
ok, leuk bericht meneer Disaster, met het verkeerde been uit bed..... mensen zoals u kan ik missen als kiespijn. Ik heb ,ijn huiswerk gedaan voordat ik hier op het forum mijn vraag stelde. Fijn weekend mafkees

ertromp

Forumguru
Hallo met zo'n reactie kun je hier beter direct afhaken. Erg jammer dit @pp1961 hopelijk een dikke ban voor jou want om gelijk te reageren met mafkees dan spoor je imo niet. @Peter-036 kan deze persoon hier van het forum gehaald worden.
Dit soort nieuwe leden die niet het fatsoen hebben zich voor te stellen maar plompverloren een vraag droppen zonder zich in te lezen en dan dit soort reacties doen kunnen we missen jawel als kiespijn. Ben al vele jaren aanwezig hier op het forum maar de laatste jaren gaat het echt naar een dieptepunt rond dit soort personen die dit soort posts zetten.

PizzaPieter

Donateur
Reactie van D-M had subtieler gekund, maar om als nieuweling met een hulpvraag je tweede bericht te gebruiken om mensen op t forum mafkees te noemen is nog net iets minder subtiel

EdK

Forumguru
Ben al vele jaren aanwezig hier op het forum
He , wel opletten hoor pp1961 is al lid van 2015 hoor...........
En dus veel meegelezen en wetende dat voorstellen erg op prijs word gesteld...
Maar meneer zal de pest er in hebben dat hij 14 dagen vrij is en ook nog verplicht kerst en oudjaar moet vieren...... :koffie:

Maar goed PP (pietje puk ?? ) platte tekst kan totaal anders overkomen dan ermee bedoeld word....
Dus lees een tekst meerdere keren en ga er van uit dat een ieder hier met goede bedoelingen is !
En ja disaster is een disaster maar zeer hulpzaam hier op forum.
Maar velen nieuwelingen hier komen binnenstormen zonder maar zich even voor te stellen en eisen dan ook nog meteen een antwoord
En vervolgens zie je ze nooit weer !!
En ja als je dat enkele keren hebt gehad en dan zo'n vraag van jou ziet staan....................... dan krijg je dus zo'n opmerking omdat jij net die druppel was die een emmer liet overlopen........... :koffie:

Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Goed. Maar zoek eens op het forum. Zo uit mijn hoofd moet 1668 in de auto worden geüpdatet. In stappen naar een versie die eventueel verder via OTA updated. @Rainesh of @Antera kunnen je daarbij van dienst zijn.

Heb je overigens problemen dat je wilt updaten. En welke dan? Wat is de reden dat nooit een update lijkt te zijn uitgevoerd?

pp1961

Nieuw lid
Hallo, ik heb al meerdere antwoorden, de eerste upgraden moet de dealer doen, anders verlies ik tell, nav, enz. De reden, ik heb deze als 2e hands lease via mijn bedrijf, de vorige eigenaar zal wel geen noodzaak hebben gehad om te updaten. Ik heb idd problemen met blue tooth en android auto

Bovenaan Onderaan