Nieuwe grill O3 - gezamenlijke inkoop?

rouwehand

Senior Member
Wordt de chromen rand nog vervangen voor een zwarte?!
Zie ook de RS uitvoering (zwart piano-metallic)

Zelf heb ik deze wel besteld.

030

Forumguru
Dat zou het inderdaad wel afmaken, maar moet dat wel met de dakrail en raamomlijsitng matchen.

serum

Forumguru
Heb je ook een foto van de voorkant? blijft er nog wat grill over of kijk je recht op de ingewanden?

lugolux78

Forumguru
Heb je ook een foto van de voorkant? blijft er nog wat grill over of kijk je recht op de ingewanden?

Kijk je recht tegenaan. Yep. Kwestie van paar keer regen en Tis niet meer grijs maar zwart (ingewanden) en dan valt het niet zo op. Mij stoort het niet...

VWim

Forumguru
Na wat vervuiling op de ingewanden zal dat best wat minder op gaan vallen. Gelijkertijd zal vervuiling op die ingewanden wel meer opvallen dan met de reguliere neus. Ach, bevalt het niet kun je altijd weer terug naar de normale neus.

Zo op de foto ziet het er wel goed uit in ieder geval.

CDK

Forumguru
Ik zou overigens wel racegaas van R.I.P. Tuning achter je grill doen, scheelt een paar pk's en je hebt meer bescherming en minder inkijk, @VEEJAY kan je daar wel aan helpen ;)

micky

Forumguru
ik ben groot voorstander en hij staat nu echt op mijn to-do lijstje en wel bovenaan :)
iemand een nieuwe O3 "niet greenline" grill kopen?? pm me maar hahaha, 30 km gereden, levering vanaf eind juli :deuk::cool::maakmegek:

micky

Forumguru
Na wat vervuiling op de ingewanden zal dat best wat minder op gaan vallen. Gelijkertijd zal vervuiling op die ingewanden wel meer opvallen dan met de reguliere neus. Ach, bevalt het niet kun je altijd weer terug naar de normale neus.

Zo op de foto ziet het er wel goed uit in ieder geval.

even snel met de spuitbus: "matzwart" doet hier wonderen ;)

Joske

Forumguru
ziet er goed uit! @lugolux78 :thumbsup:

en deze zomer kan je vast ook honing oogsten in je bumper.. :deuk:

HoneyBees.jpg

lugolux78

Forumguru
Ps. Auto nu 2 maanden. En eruuuuuug blij met het honing neusje. Naarmate ik de "normale" neuzen zie besef ik me dat ik deze totaal niet mooi vind (eigenlijk dus ergens)

Bovenaan Onderaan