Nieuwe grill O3 - gezamenlijke inkoop?

CDK

Forumguru
@lugolux78 totaal niet mooi daar doe je anderen mee te kort ;) maar bij een sportief aangeklede auto zoals de jouwe staat het zeker dikker!!! :jaja:

lugolux78

Forumguru
Ok klopt. Maar ik bedoel het dan idd in de context van mijn auto. Als ik draadje lees over mijn keuze word ik ook wel tekort gedaan. Mooi dat we zo verschillende meningen van elkaar accepteren

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
In jouw geval had ik dezelfde keuze gemaakt! Vind het nog steeds jammer dat er voor mijn S2 geen mooi alternatief is, tenminste ik heb het niet kunnen vinden :(

CDK

Forumguru
Zou een optie kunnen zijn en daarna plastidippen...., maar daar heb ik de kennis niet voor helaas.

lugolux78

Forumguru
Zal eens rondkijken. Alleen moet je dan een technische tekening van je eindproduct moeten hebben en tja daar heb je een designer nodig die jouw visie in een tekening kan omzetten. Denk dat dat en moeilijkste is. Dat printen lijkt mij niet zo moeilijk...

• Leuk

@RS

Nieuw lid
Goedemiddag,
Ik ben nieuw op dit forum.
Kan iemand mij meer vertellen over het monteren van de honingraat gril van Superskoda.com. Heeft iemand een installatie instructie? Is er al een Skodadealer bekend die een dergelijke gril heeft gemonteerd op een Skoda Octavia 3.
Mijn eigen Skodadealer zegt dat het niet mogelijk is omdat de originele gril en de voorbumper uit één geheel bestaat.

@RS, grill en bumper zijn niet één geheel, grill zit in het bovenste deel van de bumper geklikt, "klikpunten" zijn moeilijk bereikbaar zonder bumper te demonteren waardoor het gevaar van afbreken bestaat, ik had een bumperschade en heb bij montage van de nieuwe bumper gelijk een zwarte grill kunnen laten plaatsen, geluk bij een ongeluk dus!

CDK

Forumguru
@@RS, er is iemand die je hier alles over kan vertellen, @lugolux78 had deze namelijk op z'n vorige auto.

p.s. ik zou ook snel op zoek gaan naar een andere dealer, eentje die wel kennis van zaken heeft :jaja:

lugolux78

Forumguru
Mijn dealer heeft het gewoon gefixed. Voor niks nada noppes. Idd moet wel hele bumper eraf anders kom je niet bij de bevestigingspunten. En een dealer die verteld dat geheel uit een stuk bestaat zal ook verkeerde veren voor verlaging bestellen en trekhaak niet registreren.

Jammer want als een ieder dealer de gedrevenheid van de mijn heeft dan is het kopen en afleveren van een auto feest.

@RS

Nieuw lid
Mijn dealer heeft het gewoon gefixed. Voor niks nada noppes. Idd moet wel hele bumper eraf anders kom je niet bij de bevestigingspunten. En een dealer die verteld dat geheel uit een stuk bestaat zal ook verkeerde veren voor verlaging bestellen en trekhaak niet registreren.

Jammer want als een ieder dealer de gedrevenheid van de mijn heeft dan is het kopen en afleveren van een auto feest.

@lugolux78
Oké, maar wie is jouw Skodadealer dan. Nu is het nog steeds mijn woord en jullie quotes tegenover mijn eigen Skodadealer en die blijft dat dan toch volhouden. Tenzij natuurlijk bij een collegadealer hierover navraag kunnen doen.

lugolux78

Forumguru
Mijn dealer was John Boekelder in Oss. Is nu echter overgenomen (Noordhoek) . Alleen... De monteur die mijn auto rijklaar gemaakt heeft werkt er nog steeds. Hij heeft grill verzorgd, remklauwen gekleurd en verlaagd...

• Leuk

@RS

Nieuw lid
Mijn dealer was John Boekelder in Oss. Is nu echter overgenomen (Noordhoek) . Alleen... De monteur die mijn auto rijklaar gemaakt heeft werkt er nog steeds. Hij heeft grill verzorgd, remklauwen gekleurd en verlaagd...

Dat meen je niet? Dat is ook mijn Skodadealer! Wel andere vestiging
Thankx, ga gelijk informeren

Bovenaan Onderaan