Nieuwe Octavia Combi First Edition

Tirinium

Nieuw lid
ik zit nu ook te kijken om de nieuwe ocatvia te bestellen,mijn vorge uit 2017 vond ik de beste auto die ik ooit heb gehad, rij nu dan ook al 1,5 jaar in een voorloop auto omdat ik geen goede vervanger kan vinden die er aan kan tippen. Nu zitten er op deze wel veel van de opties die ik zou willen en zou mogelijk voor deze gaan maar dan zonder ACC, echter met de first edition die ik heb proef gereden, merkte ik op dat ik in CC wel +10 / -10 Km/u kon doen en +1 Km/u maar geen -1 km/u. Kan iemand bevestigen of dit inderdaad het geval is op een versie zonder ACC?

Daarnaast zie ik dat de automatische diming van de buitenspiegels alleen nog maar links zit, is dit ook nog verkrijgbaar voor de rechter buitenspiegel?
 

The Vipe

Actief lid
Zie folder, bestelcode PWC: "Elektrisch verstelbare voorstoelen met geheugenfunctie en automatisch dimmende, verwarmbare buitenspiegels met geheugenfunctie". Zoals ik het lees dus voor beide spiegels het geval.
 

jongetje

Forumguru
Ik heb een business line plus uit 2020 en daar is het alleen links en de binnenspiegel die dimt. Weet niet of dit bij de facelift is aangepast in beide spiegels. Ik zou iig nergens vanuit gaan.
 

Tirinium

Nieuw lid
Zie folder, bestelcode PWC: "Elektrisch verstelbare voorstoelen met geheugenfunctie en automatisch dimmende, verwarmbare buitenspiegels met geheugenfunctie". Zoals ik het lees dus voor beide spiegels het geval.
Ik heb het nagevraagd bij 2 dealers, maar niemand kon meer info geven dan wat we zelf kunnen lezen op de website. Op de belgische website staat echter letterlijk: Buitenspiegels elektrisch inklap-, verstel- en verwarmbaar, zelfdimmend aan bestuurderszijde en dat is ook bevestigd door een dealer aldaar (In belgie kan een dealer veel meer opties inzien) echter is onduidelijk of dit ook voor nederland geld zo ja, dan staat het dus verkeerd op de website.
 

EdK

Forumguru
dan staat het dus verkeerd op de website.
Staat vaak ook op de website en de folders in hele kleine lettertjes dat er wel eens fouten in kunnen staan en dat men daar niet verantwoordelijk voor is......
Dus ja tijdens de bestelling bij dealer goed opletten en met een wensenlijst erheen zodat je niets over hoofd kan zien.
En voor je contract tekent alles goed nalezen en ook mbt de opties
Zit het er dan niet op bij afleveren wagen aan jou DAN heb je een poot om op te staan en kunnen ze er voor zorgen dat het er wel op komt !!
 
Bovenaan Onderaan