Nieuwe RS

Aiii

Lid
Die rammels hoor je niet met een 2.8 V6 met turbo! En als je rammels wil horen moet je eens met mij meerijden...
:icon_smile_dead:

Wat heb je met je Octy uitgespookt dan?

Het enige dat rammelt in de mijne is de krabber die ik er in heb gelegd als ik de bass hoog heb staan. :koffie:

___JC___

Forumguru
"In 6,3 seconden knalt de Insignia OPC Sports Tourer van 0 naar 100 km/u en hij is begrensd op 250. "

Een gechipte RS zit ook op 6.3 seconden op 100 alleen knalt ie door naar 260 ;)
En dat voor een tweelitertje......hehe

Ja maar de OPC kan je ook chippen...
:grin:

Ralph

Lid
Ohw ___JC____ ..............verpest het nou niet! Ik doe m'n uiterste best om opel af te kraken!!

MarcoO2

Forumguru
28 berichten, en nog niemand die Ralph's oorspronkelijke vraag heeft beantwoord... volgens mij zijn er wel mensen op het forum die de nieuwe RS hebben besteld, toch?

Ralph

Lid
Laatste update van de dealer: productieweek 24 is bevestigd!
Dus mijn RS'je wordt volgende week in elkaar gesleuteld! Weekje later bij de dealer, weekje daarna afleveren ;)))

Porettuhcs

Senior Member
Ik vind de motoren van opel echt saai! Elke motor die ze tot nu toe uit hebben gebracht is even levenloos... van de 1.0 tot de 3.2 V6... tis allemaal zo traag en levenloos als het maar zijn kan!

De OPC daarintegen ( heb ik persoonlijk nog niet in gereden ) schijnt inderdaad wel een rappe motor te hebben, maar dat mag ook wel met een drie liter turbo!

Ik heb jaren in een vectra 2.5 v6 gereden... ik weet niet wat jij gewend bent maar dit was echt heerlijke en een hele rappe dijk van een motor :xyxthumbs: alleen het omhulsel was wat minder

Ralph

Lid
Update: Met foto's!!

Hij is binnen!!

Eerder dan verwacht! Het is het eerste productiemodel RS!
Hij is natuurlijk nog niet gepoetst en de transportblokken zaten er nog onder, maar heb al wat foto's gemaakt met mijn telefoon!!

Komt ie dan..........;-O

Bijlagen

• Nieuw0122.jpg
    Nieuw0122.jpg
    94,4 KB · Weergaven: 104
  • Nieuw0123.jpg
    Nieuw0123.jpg
    92,7 KB · Weergaven: 104
  • Nieuw0124.jpg
    Nieuw0124.jpg
    95,5 KB · Weergaven: 116

___JC___

Forumguru
Nieuwe velgen vind ik wel erg mooi hoor! En de koplampen storen me op een of andere manier minder op een RS dan op een normale Octy. Net als bij de Scout overigens.

Herbie

Lid
Mooie voorbumper en mistlampen. Ook de velgen lijken me wel geslaagd, al zie je ze niet zo goed op de foto.

Michel

Forumguru
Mooi hoor! Het verschil in neus tussen een RS of Scout of de gewone versie vind ik eerlijk gezegd niet echt groot. Ook op de gewone versie vind ik de neus prima staan (anders had ik de mijne ook zeker niet gekocht).

Ik vind één detail bij de RS echter absoluut niet mooi en zou het dan ook nooit bestellen: die dagrijlampen in de bumper. Ziet er zo Milotec-achteraf-gemonteerd-achtig uit.

___JC___

Forumguru
Mooi hoor! Het verschil in neus tussen een RS of Scout of de gewone versie vind ik eerlijk gezegd niet echt groot. Ook op de gewone versie vind ik de neus prima staan (anders had ik de mijne ook zeker niet gekocht).

Ik vind één detail bij de RS echter absoluut niet mooi en zou het dan ook nooit bestellen: die dagrijlampen in de bumper. Ziet er zo Milotec-achteraf-gemonteerd-achtig uit.

Zijn vrij grote lampen en zowel de RS als de Scout hebben een wat robuuster front. Denk dat ik ze daarom er beter bij vind passen.

Roel

Lid
Ook een mooie prijs (Incl. Columbus naviagatie).
Als ie in NL zo goedkoop zou zijn, was ik zo verkocht!

Ralph

Lid
Ik heb gelijk een afspraak gemaakt met JD. Volgende week donderdag wordt hij onder handen genomen!! ;)))

Bovenaan Onderaan