plaza
Forumguru
Sorry, ik lees je bericht nu pas. Was blij dat ik weer naar huis kon na een paar uur in een troosteloos zaaltje.
Ben je wel wat wijzer geworden dan ?
Sorry, ik lees je bericht nu pas. Was blij dat ik weer naar huis kon na een paar uur in een troosteloos zaaltje.
Ben je wel wat wijzer geworden dan ?
Ja, ik weet nu dingen die ik gisteren nog niet wist en morgen weer vergeten ben.. . Wij moeten punten halen om over een aantal jaar weer opnieuw gecertificeerd te kunnen worden. Dan ontkom je niet aan dit soort bijeenkomsten helaas. In elk geval heb je op zo'n middag tijd genoeg om te dromen over nieuwe auto's (skoda's natuurlijk) met 336 pk en 431 Nm
Ja, ik weet nu dingen die ik gisteren nog niet wist en morgen weer vergeten ben.. . Wij moeten punten halen om over een aantal jaar weer opnieuw gecertificeerd te kunnen worden. Dan ontkom je niet aan dit soort bijeenkomsten helaas. In elk geval heb je op zo'n middag tijd genoeg om te dromen over nieuwe auto's (skoda's natuurlijk) met 336 pk en 431 Nm
..... Superb combi .......
Staat ook hoog op mijn lijst. Ik hoop zo dat die achterkant een beetje te pruimen is. Even off topic: ik zag vandaag op weg naar Zutphen daar in de buurt een mooie rode Ferrari 348 rijden. Ook leuk voor erbij. Leuk detail is dat jij een fractie meer pk's en Nm's hebt en net zo snel bent (met 5,4 sec en 280 km/h zit ik er niet ver naast denk ik).
Morgen is het zover!!!
half tien bij de dealert!!
12 uur in Havelte
half vier weer thuis met 250 PK:bye:
Volgende week maandag gaat de columbus erin met vrijschakeling en BT carkit!:1761:
Vandaag de nieuwe radio opgehaald! De columbus touchscreen navigatie met harddisk!! Morgen wordt hij ingebouwd door de dealer samen met de carkit en vrijschakeling!! Mag eindelijk die uiterst lompe TomTom uit mijn wagen!!
Als alles klaar is maak ik foto's!!
Op de RS is helaas geen multifunctioneel stuur verkrijgbaar. De radio heb ik los gekocht voor 950 euro bij vag-products. Ook de bijbehorende carkit heb ik daar besteld. Deze carkit is echt geweldig, alles is te bedienen via het touch-screen scherm, alle informatie, voorkeuze nummers ed zijn te zien! Ook is via het MFD menu mogelijk de telefoon te bedienen!
En wat je zeker moet doen: CHIPPEN
Dat is echt een wereld van verschil!! Hij wordt van snel naar BLOED SNEL!!